اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اشتغال‌زایی 180 مددجوی زیر پوشش بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اشتغال‌زایی 180 مددجوی زیر پوشش این اداره کل در سال جاری خبر داد.

اشتغال‌زایی 180 مددجوی زیر پوشش بهزیستی در قزوین

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تعهد اشتغال اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال جاری 300 نفر بوده است.

وی اذعان کرد: تاکنون اشغال ایجاد شده این اداره کل برای مددجویان 180 نفر بوده که با اجرای برنامه‌هایی تلاش می‌کند تا بتواند تعهد داده شده را عملی کند.

این مسئول با بیان اینکه تعهد اداره کل بهزیستی استان قزوین سال گذشته 607 نفر بوده است، بیان کرد: این تعهد اشتغال به 766 نفر رسیده بود که نسبت به تعهد داده شده بیش از 26 درصد رشد داشته است.

ایجاد اشتغال مددجویان زیر پوشش بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: دفتر کارآفرینی و اشتغال از جمله فعالیت‌های معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین است.

افشار مقدم اضافه کرد: معرفی مددجویان برای دریافت تسهیلات با کارمزد چهار درصد به بانک و پرداخت سرمایه کار و معرفی به فنی‌ و حرفه‌ای برای کسب مهارت و آموزش، معرفی به کارفرمایان، صاحبان صنایع برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش اداره کل بهزیستی قزوین از جمله فعالیت‌های این دفتر است.

این مقام مسئول ایجاد مشاغل خانگی و توسعه تعاونی توسط مددجویان و ایجاد اشتغال از طریق قانون سه درصد و حمایت‌های بیمه‌ای از مددجویان زیر پوشش این اداره کل را از دیگر وظایف این دفتر برشمرد.

انتهای پیام/77009/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول