اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اداره بهزیستی لامرد صورت گرفت

گردهمایی روسای بهزیستی شهرستان‌های فارس

گردهمایی روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های فارس به میزبانی اداره بهزیستی لامرد برگزار شد.

گردهمایی روسای بهزیستی شهرستان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر صبح امروز در گردهمایی روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های فارس که به میزبانی اداره بهزیستی لامرد در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کارهای انجام شده در سازمان بهزیستی بسیار ارزشمند است هرچند که کم‌تر به چشم می‌خورد.

سید موسی موسوی افزود: به هر اندازه که به جامعه هدف این سازمان کمک و یاری شود بازهم کم است.

وی تصریح کرد: باید تدابیری اندیشه شود که اشتغال میان مددجویان هرچه سریع‌تر به صورت فراگیر ایجاد شود چراکه سطح روحی و روانی جامعه هدف بهزیستی را نیز بالا می‌برد و هیچ معلولی نباید احساس شرمندگی کند.

موسوی با بیان اینکه خداوند یک اراده بالاتر را در وجود هر معلول گذاشته است ادامه داد: امیدواریم با توسعه کمی و کیفی موسسات خیریه در سطح شهرستان‌های لامرد و مهر شاهد مشکلات کم‌تر جامعه هدف بهزیستی باشیم.

فرماندار لامرد نیز در این گردهمایی ابراز داشت: خیران این شهرستان همیشه یاری‌گر بهزیستی بوده‌اند و کمک‌های ماندگاری در این زمینه صورت گرفته است.

محمود صفری اضافه کرد: موسسات خیریه نیز تاکنون خدمات بسیار خوبی را به افراد نیازمند به ویژه جامعه هدف بهزیستی انجام داده‌اند.

وی از راه‌اندازی دفتر بهزیستی در بخش تازه تاسیس چاهورز نیز خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفتر مشکلات بسیاری از افراد زیر پوشش بهزیستی در بخش تازه تاسیس چاهورز حل می‌شود.

انتهای پیام/2448/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول