اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی فارس:

توانمندسازی معلولان جز اولویت‌های مهم بهزیستی است

مدیرکل سازمان بهزیستی فارس گفت: امروز توانمندسازی افراد معلول جز اولویت‌های مهم این سازمان است.

توانمندسازی معلولان جز اولویت‌های مهم بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عبدالحمید کشاورز صبح امروز در گردهمایی معاونان و مسئولان سازمان بهزیستی فارس که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد اظهار داشت: مسائل اجتماعی دارای پیچیدگی‌های بسیاری است و باید با توانایی ویژه‌ای با آنها مقابله کرد.

وی افزود: تمام مسئولان باید برای درمان و پیشگیری مسائل اجتماعی تلاش کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی فارس با بیان اینکه موضوع سبک زندگی اسلامی وظیفه همگان را سنگین‌تر می‌کند گفت: اگر تلاش نکنیم روز به روز شاهد بروز ناهنجاری‌های شدید اجتماعی خواهیم بود.

کشاورز با بیان اینکه توانمندسازی جز اولویت‌های مهم این سازمان است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا پیشگیری به عنوان نقطه عطفی در سطح جامعه نهادینه شود.

وی در مورد ایجاد اشتغال توسط سازمان بهزیستی فارس نیز ابراز داشت: در سال 91 سازمان بهزیستی فارس در حوزه ایجاد اشتغال رتبه نخست کشوری را در میان سازمان‌های بهزیستی دیگر استان‌های کشور کسب کرد.

کشاورز اضافه کرد: اکثر گروه‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی فارس از بیمه‌های پایدار برخوردار هستند اما از بیمه تکمیلی برخودار نیستند و باید در این راستا اقدامات قابل توجه‌ای به معلولان انجام شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی فارس با اشاره به موضوع غربالگری چشم بیان داشت: در این راستا اقدامات خوبی در سطح فارس صورت گرفت و اگر امروز 12 هزار نابینا در سطح این استان وجود دارند از سوی دیگر بیش از 12 هزار پیشگیری در این زمینه نیز انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اورژانس اجتماعی تاثیر بسیار خوبی برای کاهش مسائل اجتماعی داشته است.

کشاورز خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد نیز متذکر شد: باید برای داشتن شهری مناسب برای معلولان تلاش کرد.

این مسئول در مورد مهدهای کودک در نظارت سازمان بهزیستی اذعان داشت: امروز جمعیت بالایی از کودکان در مهدهای کودک در نظارت سازمان بهزیستی این استان هستند.

انتهای پیام/2448/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول