اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان:

دغدغه‌ای برای استقبال از مسافران نوروزی در زنجان وجود ندارد

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: دغدغه خاصی برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان زنجان وجود ندارد.

دغدغه‌ای برای استقبال از مسافران نوروزی در زنجان وجود ندارد

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران و ایام عید نوروز را دارند.

وی آماده سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی را یادآور شد و تاکید کرد: دغدغه خاصی برای استقبال از مسافران و تعطیلات عید نوروز در شهرستان زنجان وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه همزمان با حضور مسافران دیگر استان‌ها و تمهیدات لازم برای آن‌ها توجه به گردشگری داخل استان نیز مورد توجه است، افزود: برنامه‌های لازم در این راستا تدارک دیده شده است.

وی گردشگران داخل استان را یادآور شد و تاکید کرد: هم استانی‌‌هایی که در ایام عید در استان حضور دارند برای حضور و گردش در مراکز توریستی استان ترغیب می شوند و در سه مرحله نسبت به حضور آن‌ها بازدید و ارزیابی می‌شود. این سه سطح قبل، حین و اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

این مسئول همچنین به تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه آمادگی دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان زنجان برای ایام عید و برنامه‌های مهم کشور در سال آتی بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان به برنامه‌های مهم سال آتی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال آینده مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی می‌شود و آمادگی برای این موضوع در سطح شهرستان ضروری است. در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان و دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان زنجان برنامه‌های خود را برای استقبال از مسافران نوروزی و همچنین استقبال از سال جدید ارائه کردند.

وی ضرورت توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به فراخور وظایف خود باید در این راستا تلاش کنند. اهداف اقتصاد مقاومتی دارای شاخصه‌های مهمی است که باید مورد توجه جدی مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

این مسئول همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و ستاد تسهیلات سفر در شهرستان زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران و ایام عید نوروز دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان تامین امنیت و آسایش مسافران نوروزی و همچنین سطح شهر زنجان در ایام نوروز را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات سودجویان فرصت را برای کارهای غیر قانونی خود مغتنم می‌بینند و از این‌رو تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در سطح شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی آمادگی نیروی انتظامی در شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: نیروی انتظامی همانند گذشته آمادگی لازم برای برقراری امنیت و آسایش شهروندان را دارد. کشیک‌های لازم نیز در ایام عید پیش‌بینی شده است.

کاظمی از آماده باش همه کمیته های مربوط به ستاد تسهیلات سفر در زنجان خبر داد و تاکید کرد: کمیته‌های مختلف برای داشتن ایام عیدی خاطر انگیز و همچنین توام با خاطره برای مسافران و همچنین همشهریان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/73007/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول