اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران تاکید کرد

لزوم تعامل و هماهنگی ویژه کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران

فرماندار گچساران گفت: کمیته‌های هفت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی گچساران باید تعامل و هماهنگی ویژه‌ای در ارائه خدمات به مسافران نوروزی داشته باشند.

لزوم تعامل و هماهنگی ویژه کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به هجمه فشرده تردد مسافران در تعطیلات نوروزی برای بازدید و زیارت از بقاع متبرکه گچساران به ویژه مرقد مطهر بی‌بی حکیمه‌(س) و مکان‌های گردشگری ایجاب می‌‌کند که امکانات مطلوبی برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی پیش‌بینی شود.

وی با بیان این‌که سفرهای نوروزی از اواخر اسفند‌ماه آغاز می‌شود، افزود: باید در این خصوص با جدیت بیشتری تلاش کرده تا زمینه ورود و خروج رضایت‌بخش آنها از این شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تعامل و همکاری کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران بسیار لازم و ضروری است زیرا بدون هماهنگی و تعامل امور به شکل مطلوب انجام نمی‌شود.

رحیمی با تشریح اهداف ستاد تسهیلات نوروزی گچساران عنوان کرد: بررسی برنامه‌های پیشنهادی در راستای ارائه امکانات و خدمات جدید با کیفیت متفاوت از سال‌های گذشته به گردشگران، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مبتنی بر توانمندی‌های شهرستان، معرفی صنایع دستی و گردشگری از جمله این اهداف تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران است.

فرماندار گچساران ادامه داد: برنامه‌های مختلف و متنوع کمیته‌های ستاد تسهیلات از جمله اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق گردشگری و بقاع متبرکه، اعزام گروه‌های نظارتی بهداشت محیط از سوی کمیته بهداشت و درمان، پیش‌بینی اکیپ‌های نظارت بر قیمت‌ها و اعزام اکیپ‌های سیار مکانیک برای انجام خدمات خودرویی در جاده‌ها از سوی کمیته خدمات، تامین امنیت، روشنایی، آبرسانی در مناطق گردشگری و بقاع متبرکه شاخص گچساران توسط دیگر کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای نوروز 93 است.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول