به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه تسهیلات نوروزی شهرستان همدان با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسات هماهنگی بیشتر است، افزود: فرمانداری یک دستگاه حکومتی هماهنگکننده است و در راستای خدمترسانی بهتر به مسافرین نوروزی این جلسات را برگزار میکند.
وی با بیان اینکه هماهنگی بیمهها در ایام نوروز نیاز به همت همگانی دارد، ادامه داد: ناهماهنگی شرکتهای بیمهای در ایام نوروز زیبنده همدان نیست.
معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری همدان با اشاره به فعالیت 40 هزار نماینده بیمه در سطح کشور گفت: همه در حال رقابت برای جذب حداکثری کارگزار هستند.
وی ابراز داشت: به طور حتم نمایندهای موفق میشود که کارگزار بیشتری را جذب کرده و از ظرفیتها و موقعیتهای موجود حداکثر استفاده را ببرد.
محمدی با اشاره به ظرفیت بزرگی به نام عید نوروز گفت: بیمه مقتدر بیمهای است که بهترین خدمات را به خسارتدیدگان پرداخت کند و این کار را با روی خوش انجام دهد.
وی با گلهمندی از شرکتهای بیمهگزار گفت: بیمهها هنگام جذب سرمایهگذار با اخلاق خیلی خوبی با مشتریان برخورد میکنند اما در هنگام حادثه و زمان پرداخت خسارت اصلاً برخورد خوبی با فرد دچار سانحه شده ندارند.
معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری همدان سهم بیمهها را از اقتصاد کشور 1.9 درصد اعلام کرد و گفت: متوسط این آمار در دنیا عدد هفت است که این موضوع نشاندهنده عقبماندگی بیمههای کشور است.
وی راه بالا بردن این آمار را در معاشرت خوب عنوان کرد و بیان داشت: باید در آداب و معاشرت با افراد تجدید نظر کنید تا بتوانید در جذب بیمه موفق باشید.
محمدی گفت: قطعاً برطرف شدن دوگانگی در زمان پرداخت خسارت و زمان ثبت نام میتواند اطمینان خاطر افراد را جلب کند تا حس کنند بیمه میتواند حامی آنها باشد.
وی شرکتهای بیمه باسابقه مانند ایران، دانا، البرز و آسیا را الگوی شرکتهای خصوصی و جدید معرفی کرد و افزود: این شرکتها میتوانند برای دیگر شرکتها تاثیرگذار باشند.
معاون برنامهریزی و امور عمرانی فرماندار همدان ادامه داد: شرکتهای خصوصی نیز با گرفتن مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت به نوعی خود را به دولت پیوند دادهاند و نیاز است همکاری لازم را با دولت داشته باشند.
وی به شرکتهای بیمه تا 20 اسفندماه فرصت داد تا نمایندگی و شماره قطعی پشتیبانی خود در ایام نوروز را اعلام کنند.
انتهای پیام/2499/ع30/ژ1001