اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان مطرح کرد

لزوم توجه به اسکان مناسب مسافران در ایام نوروز

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: باید در راستای تسهیلات نوروزی در استان، به اسکان مناسب و بهداشت مردمی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

لزوم توجه به اسکان مناسب مسافران در ایام نوروز

محمودرضا عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در ستاد تسهیلات نوروزی استان مواردی که در راستای توجه دادن مسئولان به بحث ورود به نوروز بود مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مقرر شده مدیران دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود برای ایام نوروز را ابلاغ کنند، افزود: از نظر اسکان مناسب و بهداشت مردمی باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار همدان تأکید کرد: در تسهیلات نوروزی باید به گونه‌ای عمل کنیم تا مسافران و گردشگران، از همدان رضایت‌مند باشند.

وی عنوان داشت: در ارتباط با بیمارستان‌ها، داروخانه و خدمات مالی نظیر خودپردازها که نیز موارد مورد توجه قرار گرفته تا در ایام نوروز مسافران و گردشگران مشکلی نداشته باشند.

عراقی به آمادگی استان در ایام نوروز برای مواجهه با حوادث مترقبه‌ اشاره کرد و افزود: مواردی که در این زمینه ممکن است گردشگران را با مشکل مواجه کند را مورد پیش‌بینی قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده‌ایم تا برنامه کاری خود در ایام نوروز را به ما ارائه کنند، اظهار داشت: هدف بر این است که دستگاه‌های اجرایی کشیک نوروزی خود را داشته باشند.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: هدف در تسهیلات نوروزی بر این است که هر گردشگر، با رضایت خاطر از استان خارج شود و سال‌های بعد نیز همدان را هدف گردشگری خود بداند.

وی تأکید کرد: بر اساس توجه به خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته و ارتقای کمی و کیفی تسهیلات نوروزی در استان تعداد گردشگران در همدان نیز افزایش خواهد داشت.

عراقی در زمینه وضعیت عمرانی پروژه‌های استان همدان در سال آینده نیز ابراز داشت: در حال حاضر هدف بر این است که با برنامه‌های زمان‌بندی که مشخص می‌کنیم پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

وی افزود: با بررسی‌هایی که انجام خواهد شد ممکن است بازنگری‌هایی در اهداف و نحوه پیگیری پروژه‌های عمرانی نیاز باشد که این موضوع نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول