اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد

فعالیت 22 پایگاه امداد جاده‌ای همدان در ایام نوروز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان همدان گفت: در ایام نوروز 93، 22 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار جاده‌ای در همدان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 22 پایگاه امداد جاده‌ای همدان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین اشرفی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان با بیان اینکه هلال‌ احمر همانند سال‌های گذشته در خدمات‌رسانی پیشتاز است، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته امسال پایگاه‌های ثابت و سیار به 22 پایگاه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: 12 پایگاه ثابت به صورت شبانه‌روزی هم کار امداد و نجات و هم رهاسازی با هیدرولیک با خودروها را انجام می‌دهند و در صورت لزوم اسکان اظطراری مسافران را با انجام تمهیداتی در نظر گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همدان یادآور شد: 12 اکیپ در بخش خواهران و برادران در اکیپ شهرستان در 20 روز به صورت 24 ساعته در میدان میشان مستقر می‌شوند و امدادگران کوهستانی را نجات خواهند داد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه بالگرد در شرایط اضطراری امدادرسانی می‌کند، افزود: هشت دستگاه خودرو نجات در محورهای پرخطر بکار گرفته می‌شود و دو دستگاه آمبولانس، 2 هزار و 20 نجات‌گر و 25 نفر از مدیران و پرسنل هلال احمر امدادرسانی خواهند داشت.

اشرفی با بیان اینکه هفت دستگاه وانت پشتیبانی در ایام نوروز فعال هستند، افزود: مرکز EOC نیز برای اطلاعات و عملیات فعال است و 24 ساعته در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه 26 پایگاه در طرح سلامت و امنیت در شهر همدان مستقر هستند، بیان داشت: در این طرح پایگاه‌های سلامت در مراکز سیاحتی و گردشگری مستقر شده و در ارائه خدمات کمک‌های اولیه را خواهند داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان همدان با بیان اینکه 12 گشت سیار در همدان فعال است، بیان داشت: یک ایستگاه سلامت در میدان فرودگاه برای مواقع ضروری مستقر شده و 100 چادر و اردوگاه اضطراری نیز در این ایام نصب خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال‌ احمر همدان نیز که به تازگی مسئولیت هلال احمر را عهده دار شده، گفت: با توجه به گستردگی کار هلال‌ احمر در داخل و خارج از شهر و کوهستان و ...لازم است تعامل سازنده در بین همه دستگاه‌ها صورت گیرد.

بهروز کارخانه‌ای افزود: امروز دنیا بر اساس مدیریت دانش و بحران هدایت شده و با ادغام کردن اطلاعات می‌توان مجموعه امدادگری را در استان شاهد بود.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول