اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

جشنواره فروش ویژه نوروز 93 در کرمان برگزار می‌شود

جشنواره فروش ویژه نوروز 93 از فردا در کرمان در بیش از 70 مکان در سطح واحدهای صنفی، فروشگاه‌های بزرگ و اتحادیه تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

جشنواره فروش ویژه نوروز 93 در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مصطفی زریسفی از آغاز جشنواره فروش ویژه نوروز 93 از فردا در کرمان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فروش در بیش از 70 مکان در سطح واحدهای صنفی، فروشگاه‌های بزرگ و اتحادیه تعاونی‌ها در سطح شهر کرمان و بسته به نوع کالا از پنج تا 15 درصد تخفیف کالاهای اساسی را عرضه می‌کند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان عنوان کرد: با اشاره به برگزاری متمرکز نمایشگاه عرصه بهاره کالا در سطح سایر شهرستان‌های استان کرمان امیدواریم که جشنواره فروش ویژه نوروز 93 در شهرستان کرمان از لحاظ کیفیت و قیمت مؤثرتر از نمایشگاه‌های بهاره متمرکز سال‌های گذشته باشد.

وی از انعقاد تفاهمنامه برای میوه عید نوروز به میزان یک هزار و 700 تن سیب از آذربایجان غربی و 2 هزار و 400 تن پرتغال عمدتا از جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به ذخیره مطلوب میوه توسط بخش غیردولتی در نوروز امسال با کمبود میوه مواجه نیستیم.

زریسفی زمان توزیع میوه یارانه‌ای پایان سال را از حدود 25 اسفندماه تا اواسط فروردین ماه اعلام کرد.

انتهای پیام/2446/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول