اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت تأکید کرد

ضرورت همکاری مسئولان بافت با کارگروه ترویج فرهنگ حجاب

معاون فرماندار بافت گفت: یکی از کمیته‌های اصلی صیانت از حریم و امنیت عمومی و حقوق شهروندی کارگروه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که باید مسئولان شهرستان در این کارگروه همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

ضرورت همکاری مسئولان بافت با کارگروه ترویج فرهنگ حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سیدرضا حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته حقوق شهروندی این شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه تحقق حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و صیانت از حریم امنیت عمومی است.

وی تشریح فعالیت‌ها، رسالت‌ها و اقدامات کمیته صیانت را مهم دانست و اظهار داشت: در راستای انجام بهتر وظایف کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در زمینه‌های مختلف پیشنهاداتی ارائه شده که باید به آن توجه ویژه شود.

حسینی تصریح کرد: یکی از کمیته‌های اصلی صیانت از حریم و امنیت عمومی و حقوق شهروندی کارگروه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که باید مسئولان در این کارگروه فعالیت ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرماندار بافت بیان کرد: رعایت عفاف و حجاب پیامدهای فردی و اجتماعی بسیاری از جمله احترام به اشخاص، حفظ اعتقادات و حفظ خانواده و جامعه را در پی دارد که در اسلام به آن به صورت ویژه پرداخته شده و روایات بسیاری در این زمینه داریم.

انتهای پیام/80024/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول