اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

نیازمند ساماندهی سیستم ستاد تنظیم بازار هستیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: سیستم ستاد تنظیم بازار باید ساماندهی شود.

نیازمند ساماندهی سیستم ستاد تنظیم بازار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قربانعلی سعادت بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به بالا بودن قیمت برخی کالاهای اساسی،باید نوعی نظارت برای خدمت صادقانه به مردم انجام گیرد که ایجاد اعتماد در راس آن باشد.

وی مردم را بهترین و موثرترین عنصر برای تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: مردم خودشان باید بازار را اداره کنند و این مساله تعیین سرنوشت سیاسی و اداره کشور به دست مردم، از یادگارهای ارزشمند امام خمینی و انقلاب اسلامی است.

سعادت افزود: دولت نیز باید زمینه‌های لازم برای اصلاح قیمت‌ها، اعتمادسازی و نظارت مردم بر بازار را از طریق سیاستگذاری‌های لازم فراهم کند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مردم، اصناف و بخش خصوصی می‌توانند در حقیقت نقش آرامش‌دهنده و امید بخشی را در کنترل و نظارت بر بازار ایفا کنند لذا باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه دولت به هیچ وجه قصد ایجاد تنش در بازار ندارد، افزود: هدف اصلی دولت این است که با اصلاح قیمت‌ها، از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به‌ویژه اقشار مستضعف جامعه حمایت کند که تحقق این هدف نیازمند مشارکت و همکاری مردم و اصناف مختلف است.

وی بر لزوم حفظ آرامش در بازار تاکید کرد و گفت: کاهش تنش و اضطراب در جامعه و برقراری و ایجاد آرامش پایدار در آن و سیر طبیعی روند اصلاح قیمت حامل های انرژی از جمله مهم‌ترین سیاست‌هایی است که دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه محصولات و فلسفه وجودی این نمایشگاه‌ها، افزود: نمایشگاه‌های عرضه محصولات نوروزی نباید نارضایتی را در جامعه گسترش دهد چرا که فلسفه وجودی این نمایشگاه‌ها کمک به تنظیم بازار است تا از این طریق بتوان اعتماد آحاد مردم و اصناف را جلب کرد.

سعادت در ادامه سخنان خود بر لزوم ساماندهی قیمت گوشت قرمز در استان تاکید کرد و بیان داشت: گوشت قرمز یکی از کالاهایی است که خرید آن به دلیل بالا بودن قیمت آن از توان مردم خارج بوده که علاوه بر لزوم ساماندهی قیمت، ساماندهی کنترل کیفی آن را نیز می طلبد.

انتهای پیام/61007/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول