اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تنظیم بازار مطرح شد

ضرورت راه‌اندازی کمیته مقابله با دلالان در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در ستاد تنظیم بازار کمیته‌ای تشکیل شود تا بتوانیم در آن از ایجاد قیمت‌های کاذب که دلالان به وجود آورده‌اند جلوگیری کنیم.

ضرورت راه‌اندازی کمیته مقابله با دلالان در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر گوهرگانی شامگاه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نمی‌دانیم چه دستگاهی باید این وضعیت افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را کنترل کند.

وی گفت: آن چه که در این استان تولید می‌کنیم گاه تا سه برابر قیمت در استان به فروش می‌رسد در حالی که وضعیت در استان‌های دیگر چنین نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قشرهای کم‌درآمد در این استان کم نیستند که برای تهیه و تأمین مقداری گوشت مرغ یا گوشت قرمز در طول سال رنج می‌برند.

گوهرگانی به محصولات کشاورزی و قیمت آن‌ها در استان اشاره کرد و بیان داشت: بهترین پرتقال از باغدار ما در استان کیلویی 700 تومان خریداری می‌شود و همین پرتقال در بازار بهبهان یا شیراز تا کیلویی یک‌هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد در حالی که پرتقال یاد شده در بازار استان تا کیلویی 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی با انتقاد از این وضعیت و قیمت‌های کاذب در بازار استان سهم دلالان را در این باره بسیار دانست و از استاندار و اعضای ستاد تنظیم بازار خواست ترتیبی اتخاذ کنند و کمیته‌ای تشکیل شود تا دست دلالان و واسطه‌ها از بازار محصولات استان کوتاه شود.

وی مشکلات بازار در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه و باشت را بسیار بیشتر از یاسوج دانست و تصریح کرد: دلالان عمده‌ای در استان هستند که دست از سر بازار بر نمی‌دارند و باید یک روز برای همیشه آن‌ها را از بازار استان کنار زد.

انتهای پیام/2571/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول