اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

تنظیم بازار در غرفه‌های نمایشگاه کالا ویژه نوروز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از تنظیم بازار در غرفه‌های نمایشگاه کالا ویژه نوروز در این استان خبر داد.

تنظیم بازار در غرفه‌های نمایشگاه کالا ویژه نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بوشهر اظهار داشت: با وجود اینکه مسئول برپایی نمایشگاه عرضه کالا برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است ولی بعضی از دستگاه‌ها اقدام به واگذاری غرفه‌های عرضه کالا می‌کنند و با این کار نظارت این سازمان را بر غرفه‌های عرضه کالا با مشکل مواجه می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم نظارت مطلوب بر کار غرفه‌های عرضه کالا در نوار ساحلی، سال گذشته شاهد یک‌هزار و 700 شکایت از طریق سامانه 124 بودیم.

این مسئول اضافه کرد: در صورتی که کسی قصد اضافه شدن به این مجموعه دارد باید درخواست خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال کند تا بعد از طی کردن مراحل قانونی زمینه فعالیت آنها در غرفه‌های نمایشگاهی فراهم شود.

تابش ادامه داد: با توجه به قابلیت‌های زیاد شهر بوشهر وجود این تعداد شکایت از نحوه فعالیت غرفه‌ها نمی‌تواند آمار خوبی باشد و باید با فراهم کردن زمینه نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت موجبات رضایت شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.

وی افزود: باید با قیمت‌گذاری مناسب در طول ایام نوروز بر فعالیت غرفه‌های نمایشگاهی نظارت کامل داشته باشیم تا از گرانی احتمالی در فروش کالای این نمایشگاه‌ها جلوگیری شود.

تابش یادآور شد: اتاق اصناف استان بوشهر به عنوان تنها متقاضی برای برپایی نمایشگاه عرضه کالا در نوار ساحلی بوشهر، درخواست خود را در قالب برپایی 250 غرفه به به این سازمان ارائه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه غرفه نمایشگاهی تنها به مسافران مربوط نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان بوشهری نیز همانند مسافران نورزی از غرفه‌های نمایشگاهی برای تامین کالاهای مورد نیاز خود استفاده می‌کنند و باید با نظارت مستمر در این زمینه رضایت شهروندان نیز فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه نباید با دید درآمدزایی به نمایشگاه‌های نوروزی نگاه شود، اضافه کرد: موضوع تنظیم بازار در غرفه‌های نمایشگاهی نیز وجود خواهد داشت و در این راستا نهایت سعی و تلاش را خواهیم داشت تا با تجاربی که از سال گذشته به دست آورده‌ایم خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول