اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت - معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد

آغاز ذخیره‏‌سازی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت - معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کار ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

آغاز ذخیره‏‌سازی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید سیستان و بلوچستان

نادر میرشکار امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کار ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت - معدن و تجارت سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این کالاها شامل روغن نباتی، برنج، شکر، میوه و مواد پروتئینی است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا قراردادهایی با مباشرین تولید کننده میوه در استان‎های اصفهان -دماوند و آذربایجان منعقد شده که پس از ارسال میوه‎ها به استان، ذخیره‌سازی و در ایام عید نوروز با قیمت مصوب بین مردم توزیع خواهد شد.

وی اذعان داشت: از دیگر کالاهای در حال ذخیره سازی ویژه ایام نوروز، مرغ منجمد است که بخشی از آن از طریق واحدهای تولیدی در استان و بخشی دیگر نیز از سهمیه‎های کشوری تهیه و در سردخانه‎های استان تأمین می‎شود.

میرشکار در پایان متذکر شد: این استان به عنوان تأمین کننده شش درصدی گوشت قرمز مورد نیاز کشور هیچ مشکلی در تأمین پروتئین مورد نیاز مردم استان نخواهد داشت و کمبودی در سطح استان مشاهده نخواهد شد. 

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول