اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد

انجام اقدامات لازم برای تنظیم بازار شب عید در کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص تنظیم بازار شب عید در استان کرمانشاه صورت گرفته، گفت: نمایشگاه بهاره اسفند ماه سال‌جاری در کرمانشاه برپا می‌شود.

انجام اقدامات لازم برای تنظیم بازار شب عید در کرمانشاه

جهانگیر شاهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص تنظیم بازار شب عید در استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان، خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی حتی بیش از نیاز مردم استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: برای ذخیره میوه مورد نیاز شب عید از جمله سیب و پرتغال قراردادها بسته شده و مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حال پیگیری این موضوع هستند.

شاهمرادی از انجام اقدامات لازم برای برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از دهم تا بیست و پنجم اسفند ماه سال‌جاری برپا می‌شود، تا حد امکان از ارائه کالاهای خارجی جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: برای ارائه اجناس در نمایشگاه بهاره سال‌جاری شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های بزرگ و عمده‌فروشان استان کرمانشاه در اولویت قرار دارند و اصناف می‌توانند از فروش فوق‌العاده در این برهه از زمان استفاده کنند.

به گفته این مسئول، در زمینه تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز شب عید در بازار کمبودی وجود نداشته و بازار به‌طور کامل رصد می‌شود و کالاها با کیفیت مطلوب و براساس قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

شاهمرادی در خصوص سبدهای کالای در نظر گرفته شده برای کارمندان ابراز داشت: امسال سبدهای کالایی از سوی دولت در نظر گرفته شده که جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول