اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد

طرح استقبال از نوروز توسط اداره راه و شهرسازی ملایر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر از اجرای طرح استقبال از نوروز 93 توسط عوامل راهداری این اداره خبر داد.

طرح استقبال از نوروز توسط اداره راه و شهرسازی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر آرش آزادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر دارای 900 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در اداره راه و شهرسازی ملایر در سال جاری افزود: اجرای طرح زمستانی و اقدامات لازم با استفاده از  تجهیزات و ماشین آلات زمستانی در خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر اضافه کرد: طرح زمستانی اداره راه و شهرسازی ملایر امسال از 15 آذرماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی از فعالیت پنج راهدارخانه در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی خبر داد و گفت: راهدارخانه شهید افزا در محور ملایر همدان، راهدارخانه زنگنه در محور ملایر اراک، راهدارخانه یونس در محور ملایر بروجرد و راهدارخانه آورزمان در مسیر ملایر نهاوند واقع شده است.

آزادی ادامه داد: به همین منظور 76 نفر نیرو در طرح زمستانی امسال در راهدارخانه های ملایر مستقر شده و 45 دستگاه ماشین آلات راهداری به صورت مستمر به مردم خدمات‌رسانی دارند.

این مقام مسئول استفاده از وسایل ایمنی، لباس گرم، زنجیر چرخ، اغذیه کافی و سایر امکانات را از ضروریات سفر برای مسافران نوروزی ذکر کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همه ساله با شروع ایام نوروز برنامه‌های مختلفی توسط دستگاه‌ها و ادارات در سراسر کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا اداره راه و شهرسازی ملایر نیز برنامه‌ها و اقدامات خود را در ایام نوروز خواهد داشت.

وی ادامه داد: شستشوی علائم، لکه‌گیری محورهای مواصلاتی، پاکسازی و زیباسازی محورها و حریم راه‌ها از جمله برنامه‌های در دست اقدام اداره راه و شهر سازی ملایر در ایام نوروز است.

آزادی از بازسازی و نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی توسط این اداره برای نوروز خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی پایه تابلو و نرده پل‌ها و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام نوروز است.

وی پاکسازی شانه راه‌های آسفالته، پارکینگ‌ها و دور برگردان‌ها و  خط‌کشی محورها، و آشکارسازی نقاط پر حادثه را از دیگر برنامه‌های اداره راه و شهرسازی ملایر در ایام نوروز عنوان کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر در ادامه بیان داشت: اکیپ گشت‌های نوروزی و تعمیراتی اداره راه و شهرسازی ملایر از 28 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: 49 نفر از نیروهای مجرب اداره راه و شهرسازی ملایر با 30 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به صورت شبانه‌روزی در این ایام خدمات‌رسانی دارند.

آزادی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران گرامی می‌توانند در صورت هرگونه سؤال یا وقوع مسئله خاص به صورت شبانه روزی با تلفن‌های 08513348033 و 08513348099 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2499/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول