اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تامین سمنان:

طرح ویژه امنیت ترافیکی سفرهای نوروزی در سمنان تهیه شد

رئیس شورای تامین شهرستان سمنان گفت: طرح ویژه امنیت ترافیکی سفرهای نوروزی در شهرستان سمنان به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران و امنیت اسکان مسافران تهیه شد.

طرح ویژه امنیت ترافیکی سفرهای نوروزی در سمنان تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، از تدوین طرح ویژه امنیت ترافیکی سفرهای نوروزی در شهرستان سمنان در راستای تسهیل در عبور و مرور مسافران و امنیت اسکان مسافران خبر داد.

رئیس شورای تامین شهرستان سمنان گفت: یکی از شاخصه‏های مهم شهرستان سمنان، بالا بودن ضریب امنیت در این شهرستان است که  این موضوع یکی از عوامل مهاجرپذیری و استقبال ویژه سرمایه‏گذاران از این خطه محسوب می‏شود.

سعدالدین حضور زائران امام رضا (ع) و مسافران نوروزی را برای مردم شهرستان سمنان بسیار مهم دانست و گفت: خدمت به زائران و مسافران در سمنان یک امر ارزشی است.

وی تصریح کرد: در این زمینه، با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان و پلیس راهور، طرح ترافیکی و امنیتی ویژه‏ای تدوین شد تا حق میزبانی مسافران را با ایجاد فضایی با آرامش و امنیت بالا ادا کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان سمنان همکاری و مشارکت مردم شریف سمنان را با عوامل انتظامی در ایام تعطیلات و راهنمایی و هدایت مسافران به محل‏های اسکان را در انجام هر چه بهتر این طرح بسیار مهم برشمرد.

سعدالدین گفت: همه باید در برقراری امنیت مشارکت داشته باشیم و با تأمین امنیت عمومی در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی، پارک‏ها، امکان عمومی و مراکز فرهنگی، تفریحی، رفاهی و اقامتی مسافران با گشت‏های مراقبتی برای تأمین امنیت اماکن مسکونی و محل‏های کسب و کار و تجاری در شهر سمنان با هم همکاری کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول