اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز:

طرح بسیج سلامت نوروزی تا پایان ایام نوروز ادامه دارد

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی را از اول اسفندماه در شهرستان آغاز کرده‌ایم که این طرح تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

طرح بسیج سلامت نوروزی تا پایان ایام نوروز ادامه دارد

عطاالله شیرالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای ایجاد سلامت در جامعه، طرح بسیج سلامت نوروزی را از اول اسفندماه سال جاری در شهرستان آغاز کرده‌ایم که این طرح تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همه مراکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نیز به‌طور شبانه‌روزی فعال هستند و امیدواریم که با همکاری هلال احمر شهرستان بتوانیم خدمات‌دهی مناسبی به مردم ارائه دهیم.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: با توجه به نبودن (ست هیدرولیک) در رامهرمز و ضروری بودن آن، امید است مسئولان استانی نسبت به استقرار یک دستگاه، ست هیدرولیک، برای حوادث غیرمنتظره در این شهرستان اقدام کنند.

وی افزود: با اصناف و مراکزی همچون پارک‌ها که نظافت سرویس‌های بهداشتی و سلامت وسایل بازی پارک‌ها و امکانات خود را تامین و رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

شیرالی متذکر شد: اصناف نباید شیرینی قنادی از شهرهای دیگر وارد کنند زیرا به علت کهنه بودن قابل اعتماد نیستند لذا سعی شود از قنادی‌های داخل شهر شیرینی تهیه کنند.

وی از شهرداری خواست تا نسبت به بازسازی و بازبینی وسایل پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نظافت عمومی شهر جدیت به خرج دهد.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز در پایان ضمن دعوت مردم به همکاری با ماموران بهداشت گفت: برای آنکه شهری زیبا و در نهایت سلامت داشته باشیم با رعایت مقررات بهداشتی سلامتی را برای خود و میهمانان و مسافران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/72012/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول