اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بهار صورت گرفت

اجرای طرح‌های نوروزی در دستور کار سازمان‌های کرج

در آستانه بهار و تحویل سال نو اجرای طرح‌های نوروزی در دستور کار سازمان‌های کرج قرار گرفت.

اجرای طرح‌های نوروزی در دستور کار سازمان‌های کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، معاون خدمات شهری شهرداری کرج صبح امروز در جمع نمایندگان سازمان‌ها و معاونین بخش‌های مختلف شهرداری کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌ها در روزهای پایانی سال ارائه خدمات به مردم است تا شهروندان و مسافران بتوانند با استفاده از این خدمات خاطره‌ای خوش از این استان داشته باشند.

حسن مدیرروستا با اعلام اینکه اجرای طرح‌های نوروزی یکی از مهمترین ضرورت‌های خدمات‌رسانی به مردم در ایام پایانی سال توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان است، افزود: در ایام نوروز کرج میزبان شمار زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور است و این امر نیاز به اجرای طرح‌های مختلف نوروزی در عرصه‌های مختلف دارد.

مدیرروستا با اشاره به حضور قومیت‌های مختلف در کرج در ایام نوروز بیان کرد: از اقداماتی که انجام آن می‌تواند فرصتی برای شناساندن کرج در کشور باشد، اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود از تعطیلی کلیه حفاری‌ها به مدت یک ماه خبر داد و افزود: شناسایی، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت سطح معابر شهر، جمع‌آوری خاک و نخاله، بازسازی، ترمیم و رنگ‌آمیزی خطوط ترافیکی از اقداماتی است که با هدف فراهم آوردن تسهیلات و رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی اجرایی می‌شود.

وی، نظافت کلیه پارک‌ها، ساماندهی آبنماها و روشنایی پارک‌ها و... را مهم ارزیابی کرد و گفت: شستشوی کلیه جداول سطح شهر و پاکسازی تبلیغات غیرمجاز، اتلاف سگ‌های ولگرد، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر و رفع تمام خاموشی‌ها از دیگر اقدامات مهمی است که با محوریت کمیته استقبال از بهار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول