اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد

اجرای مرحله دوم طرح گلگشت نوروزی تا 15 اسفند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مرحله دوم طرح گلگشت نوروزی تا 15 اسفندماه اجرا خواهد شد.

اجرای مرحله دوم طرح گلگشت نوروزی تا 15 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد عبدالحسین‌زاده‌نمین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی.ان.جی منطقه ارومیه تیم ویژه‌ای تشکیل شده و از جایگاه‌ها بازدید کردند.

وی افزود: تیم بازدیدکننده متشکل از روسا و کارشناسان واحدهای بازرگانی، خدمات مهندسی، HSE، سی.ان.جی، روابط عمومی و سامانه هوشمند سوخت به تمام جایگاه‌های سوخت منطقه بازدید کردند.

عبدالحسین‌زاده‌نمین تصریح کرد: گروه بازدیدکننده مشکلات احتمالی جایگاه‌ها، کیفیت سوخت، زیباسازی جایگاه‌ها، نحوه کارکرد جایگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و تکریم مشتریان، موارد ایمنی و فنی و ... بررسی کرده و گزارش جامعی در این باره ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: چند سال متوالی است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور طرح گلگشت نوروزی را در سطح کشور اجرا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد: امسال نیز طرح گلگشت نوروزی در قالب یک تیم ویژه کار خود را در منطقه آغاز کرده است.

وی افزود: این تیم مشکلات احتمالی جایگاه‌ها را با حضور روسای نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌ها بررسی و گزارش خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات برطرف و در ایام نوروز آماده ارائه خدمات باشند.

عبدالحسین‌زاده‌نمین ابراز داشت: از ویژگی‌های طرح گلگشت نوروزی امسال این است که فعالیت آن در مقایسه با سال‌های قبل زودتر آغاز شده و جایگاه‌ها می‌توانند فرصت کافی برای رفع مشکلات داشته باشند.

وی اعلام کرد: مرحله دوم طرح گلگشت نوروزی تا 15 اسفندماه از طریق ستاد تهران به منظور نظارت مضاعف به عملکرد مجاری عرضه در کل کشور اجرا خواهد شد.

عبدالحسین‌زاده‌نمین اضافه کرد: این تیم علاوه بر کار نظارتی نسبت به بررسی شاخص‌های درجه‌بندی و الزامات آن در جایگاه‌ها اقدام می‌کنند و چنانچه هر یک از الزامات درجه‌بندی جایگاه‌ها در این بازدیدها احصا نشود درجه جایگاه تقلیل خواهد یافت و در صورت تخلف هر یک از جایگاه‌های سوخت بنابر آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات شرکت ملی پخش با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/61007/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول