اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد

اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند در سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 93 توسط معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند در سمنان

حسن شکراللهی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، با بیان اینکه 500 عضو جوان و 40 تن از پرسنل جمعیت هلال احمر استان سمنان در این طرح مشارکت دارند، افزود: در این طرح، 21 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شعار طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، امسال «بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم» است.ماموریت این طرح، ارتقا و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر است.

شکراللهی از برپایی هشت خیمه نماز و فضای دوست‏دار کودک در کنار 21 پست جوانان هلال احمر خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته، جوانان جمعیت هلال احمر به راهنمایی مسافران نوروزی نسبت به مبادی و مقاصد سفر، اماکن تاریخی و مذهبی شهر و نقشه‌خوانی برای مسافران می‌پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: امسال علاوه بر آن، ابتکارات جدیدی مانند ایجاد پایگاه‏های مشاوره رایگان، توزیع بسته‏های آموزشی، فرهنگی و روان‏شناسی، تهیه و توزیع بروشور بازی‏های داخل خودرویی و ایستگاه بلوتوث آموزش‏های امدادی به ‏کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سیاست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سال‌های گذشته بر راهنمایی مسافران نوروزی بوده است، گفت: امسال این سیاست به ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/2249/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول