اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد

دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای دوربین‌های مداربسته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد مهدوی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان در شهر رفسنجان و پاکسازی نقاط حاشیه‌ای، ماموران انتظامی با گشت‌زنی طی 48 ساعت گذشته 13 سارق را دستگیر و 17 فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به کشف 6 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال مسروقه نیز کشف شد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: همچنین ماموران پلیس فرماندهی انتظامی رفسنجان در 48 ساعت گذشته، 16 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را دستگیر کردند.

وی از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای دوربین‌های مداربسته مغازه‌های شهر رفسنجان در عملیات ماموران کلانتری 11 این شهر خبر داد و گفت: 2 سارق با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن تجاری در سطح شهر می‌کردند.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کمین‌های نامحسوس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد سرقت دوربین مغازه‌ای را در یکی از خیابان‌های اصلی شهر داشتند، دستگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: این 2 سارق که یک مرد و یک زن بودند در بازجویی‌های اولیه به 6 فقره سرقت دوربین‌های مداربسته نصب شده در بیرون مغازه‌های سطح شهر اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول