اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی همدان خبر داد

انهدام باند سارقان داخل خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی همدان از انهدام باند سارقان داخل خودرو و دستگیری دو نفر از اعضای این باند خبر داد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در همدان

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت وجوه نقد از داخل خودرو توسط سارقان رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات اولیه احتمال اینکه اعضای این باند غیربومی بوده و در استان‌های همجوار نیز فعالیت داشته باشند، متصور بود.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان داشت: با تلاش گسترده ماموران پلیس آگاهی استان و ارسال تصاویر دریافتی از فرد مظنون برای پلیس آگاهی استان‌های همجوار، سرانجام فردی به هویت (ح – پ) که اهل و ساکن استان کرمانشاه بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم به اتفاق سه نفر از همدستانش که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند، اقدام به سرقت وجه نقد از داخل خودرو در همدان، کرمانشاه و سایر شهرهای کشور می‌کردند.

به‌گذر ادامه داد: پس از انتقال متهم به همدان با توجه به مستندات جمع‌آوری شده از جمله فیلم دوربین‌های بانک‌ها، مواجهه حضوری با بعضی از شاکیان و شاهدان، حضور متهم در زمان وقوع سرقت‌ها در همدان محرز شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به 28 فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در سطح شهر همدان و بهار که بالغ بر 800 میلیون ریال بوده، با همکاری سه نفر از همدستانش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: با تلاش مأموران پلیس یکی دیگر از اعضای این باند به هویت (ع-پ) در شهرستان کامیاران استان کردستان نیز دستگیر شد که در مواجهه حضوری با همدستش، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول