اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد خبر داد

آرایشگاه‌های زنانه، پاتوق سارقان شیاد

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری زنی 35 ساله که با همدستی مردی جوان با حضور در آرایشگاه‌های زنانه و سفارش خرید کالا اقدام به سرقت‌های حیله‌گرانه می‌کردند خبر داد.

آرایشگاه‌های زنانه، پاتوق سارقان شیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت نیک‌مرام در تشریح عملیات دستگیری اعضای این باند اظهار کرد: از چندی قبل گزارش سرقت توسط زنی جوان با ترفندی حیله‌گرانه از فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و عملیات شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که زن جوان با حضور در آرایشگاه‌های زنانه، به فروشگاه‌های تجهیزات رایانه‌ای تماس گرفته و سفارش خرید تبلت می‌داده است و هنگام دریافت کالای سفارشی، کارت بانکی را به پیک موتوری ارائه و اظهار می‌داشت که این کارت و شماره رمز آن در اختیارتان باشد و پس از انتقال وجه مورد نظر به کارت مالک فروشگاه، کارت را برایم برگردانید.

نیک‌مرام ادامه داد: او با این ترفند و تحویل کارت بانکی جعلی مرتکب سرقت می‌شد و از محل می‌گریخت که در این رابطه پیگیری رانندگان پیک موتوری و مدیران فروشگاه‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسید و مدیران سالن‌های آرایشی و زیبایی نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت زن جوان از یک آرایشگاه دیگر سفارش خرید تجهیزات رایانه‌ای داد که با هوشیاری راننده پیک موتوری و اقدام سریع افسران آگاهی کلانتری سجاد مشهد متهم اصلی پرونده در آرایشگاه مورد نظر دستگیر و مرد جوانی که با خودرو منتظر او بود نیز شناسایی و به دام افتاد.

نیک‌مرام گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول