اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند سارقان کف‌زن/کشف 75 فقره سرقت در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری باند سارقان فیوج کف‌زن و کشف 75 فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان کف‌زن/کشف 75 فقره سرقت در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی شهرستان مراغه در پی خبر واصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر کف‌زنی از فردی به هویت «ب – الف» در این شهرستان توسط 2 نفر ناشناس که با زبان عربی و ترکی استانبولی صحبت می‌کردند و به مالباخته اعلام می‌کنند که با پول ایرانی آشنایی ندارند و درخواست دیدن پول‌های ایرانی را کرده بودند حین نگاه کردن به پول‌ها مبلغ 400 هزار تومان به شیوه کف‌زنی سرقت و بلافاصله با خودروی زانتیای سفید محل را ترک می‌کنند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام یافته، مسیر تردد خودروی متهمان شناسایی و کارآگاهان با انجام تعقیب و مراقبت در پلیس راه مراغه هشترود خودروی زانتیای سفید با سه نفرسرنشین به اسامی «الف- ف» سابقه‌دار، «ف - ف» سابقه‌دار و «ح - ف» فاقد سابقه هر سه ساکن شهریار از توابع استان البرز را متوقف و متهمان را بازرسی بدنی کردند و پول‌های مالباخته به مبلغ 400 هزار تومان از آن‌ها کشف و در بازرسی از داخل خودرو مبلغ 6 میلیون و 400 هزار تومان وجه نقد نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی افزود: با انجام یکسری تحقیقات تکمیلی پس از مقاومت زیاد نهایتاً متهمان چاره‌ای جز اقرار و اعتراف به حقیقت نداشتند و مجموعاً به 75 فقره سرقت کف‌زنی در سطح شهرهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، کردستان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان اعتراف کردند که از آن تعداد، 13 فقره سرقت در شهرهای استان آذربایجان‌شرقی بوده و مابقی مربوط به سایر استان‌های کشور است.

وی ادامه داد: علاوه بر این متهم «الف - ف» گفت که در کشورهای دیگر از جمله عراق، ترکیه، عربستان، سوریه و چندین کشور اروپایی نیز کف‌زنی کرده است. 

عباس‌زاده گفت: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به همراه متهمان به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی مراغه ارسال شد و توسط دادسرای مراغه متهمان «الف - ف» و «ف - ف» تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان  شدند و متهم «ح – ف» به لحاظ عدم توجه اتهام بلاقید آزاد شد.

انتهای پیام/60001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول