اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد

آمادگی کامل برای پخش فرآورده‌های نفتی در کردستان

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت جایگزین در زمان افت فشار یا قطع گاز طبیعی خبر داد و گفت: 42 تیم عملیاتی در این راستا تشکیل شده است.

آمادگی کامل برای پخش فرآورده‌های نفتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر چاغروندی عصر امروز در هفتمین نشست شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان در سنندج اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان کردستان در انتهای خط لوله انتقال گاز و برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار یا قطعی گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای تامین سوخت جایگزین خانوارهای استان به ویژه شهرستان‌های مریوان، بانه، سقز و کامیاران تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی افزود: طی چند سال اخیر به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکلی ناشی از قطعی گاز، کمیته‌های بحران در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 تیم عملیاتی برای پوشش قطعی گاز در سطح استان فعال شده است، بیان داشت: در کنار این تعداد تیم عملیاتی 25 تیم احتیاطی نیز تجهیز و در صورت نیاز و قطعی گاز سوخت جایگزین مردم را تامین می‌کنند.

به گفته معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، تاکنون بیش از 90 درصد سوخت روستاهای صعب‌العبور تامین، 133 میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع و همچنین ذخیره‌سازی کافی نیز در مخازن انبارهای نفت منطقه صورت گرفته است.

چاغروندی تصریح کرد: به همین منظور شرکت نفت استان در راستای اطلاع‌رسانی به مردم روز گذشته آمادگی خود را برای تامین سوخت مورد نیاز مردم از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام کرده است.

وی گفت: اطلاع‌رسانی به همشهریان، برگزاری جلسات با فرمانداران و بخشداران مربوطه، آماده کردن تاسیسات گاز مایع و فروشندگی‌های سیار، فعال کردن فروشندگی‌های نفت سفید شهری غیرفعال، استفاده از نفتکش‌های تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت سفید در محلات فاقد گاز از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تیم‌های عملیاتی در صورت نیاز کمتر از 5 ساعت به مناطق اعزام و سوخت جایگزین را به مردم عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول