اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار خبر داد

رشد 10 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در بابلسر و فریدونکنار

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار از رشد 10 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در بابلسر و فریدونکنار خبر داد.

رشد 10 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در بابلسر و فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهمن فاخری یکشنبه‌شب در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، اظهار داشت: شهرستان بابلسر با داشتن 10 جایگاه عرضه بنزین، هفت جایگاه عرضه CNG ، تعداد 13 فروشندگی مواد نفتی روستایی و تعداد دو پیمانکاری حمل نفت و گاز حرارتی در امر خدمات‌رسانی به مردم بابلسر و فریدونکنار فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد مصوبات انجام شده مرتبط با کمیته سوخت 9 مورد بوده است افزود: تعداد گشت مشترک با حضور کارگروه 44 مورد انجام شد.

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار، تعداد کشفیات کارت سوخت را 13 مورد دانست و گفت: تعداد پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات و صنعت ،معدن و تجارت درباره سوخت و فرآورده‌های نفتی 79 مورد است.

فاخری، میزان جریمه نقدی مرتبط با سوء استفاده از کارت سوخت را 24 میلیون و 549 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: تعداد کارت سوخت برای سه ماه قطع سهمیه دو عدد، تعداد کارت‌های به جا مانده در جایگاه‌ها در نه ماه اول سال یک هزار و 573 عدد، تعداد کارت‌های پانچ شده 1010 عدد، تعداد کارت‌های سوخت رمزگشایی شده یک هزار و 627 عدد و تعداد کارت‌های سوخت به جا مانده و عودت به صاحبانش 563 مورد بوده است.

این مسئول، تعداد بازدیدهای شبانه از جایگاه‌های سوخت زیر پوشش را 28 مورد عنوان کرد و افزود: تعداد بازدیدهای شبانه مجاری عرضه و  فروشندگان جایگاه‌ها 250 چک لیست است.

وی، مقدار کل فرآورده‌های مصرفی در 9 ماه گذشته در شهرستان بابلسر و فریدونکنار را 93 میلیون و 737 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته است.

فاخری تصریح کرد:مقدار فروش بنزین 67 میلیون و 576 هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه خود در 9 ماه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار، مقدار فروش نفت و گاز را 24 میلیون و 565 هزار لیتر با رشد 7درصدی عنوان کرد و گفت: فروش نفت سفید یک میلیون و 596 هزار لیتر با رشد بیش از 14 درصد، فروش گاز مایع دو هزار و 833 تن با رشد 7 درصد و فروش گاز CNG حدود 19 میلیون و 748 هزار متر مکعب صورت گرفته است.

انتهای پیام/86010/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول