اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

قاچاق فرآورده‌های نفتی در یزد کاهش یافته‌است

فرماندار یزد از کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان یزد و به تبع آن در شهرستان یزد خبر داد.

قاچاق فرآورده‌های نفتی در یزد کاهش یافته‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یزد اظهار داشت: تبعات منفی و زیان‌بار قاچاق کالا و ارز بر کسی پوشیده نیست و بر همگان روشن است که پدیده قاچاق، اقتصاد کشور را فلج می‌کند.

وی با اشاره به موقعیت استان یزد به دلیل قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی کشور بیان کرد: به طور قطع این ویژگی استان یزد، سبب شده تا پدیده قاچاق در این استان وجود داشته باشد.

سیفی خاطرنشان کرد: این ویژگی، برنامه ریزی و اندیشیدن تمهیدات لازم در امر مبارزه با پدیده شوم قاچاق را ضروری و اجتناب ناپذیر کرده است.

وی با تأکید بر تشدید مبارزه علیه قاچاقچیان سوخت در شهرستان یزد اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت در شهرستان و در بخش مرکزی صورت گرفته که شایسته تقدیر است اما با توجه به حساسیت بالای سوخت لازم است کنترل شدیدتری از سوی دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یزد اعلام کرد: در چند ماه گذشته شاهد کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی به ویژه نفت گاز در شهرستان یزد بوده‌ایم.

سیفی عنوان کرد: با تشدید مبارزه‌ و نظارت‌ها، به طور قطع شاهد کاهش بیشتر پدیده قاچاق به ویژه در زمینه سوخت در استان یزد خواهیم بود.

انتهای پیام/2464/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول