اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «یا مهدی(عج)» در دهه فجر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی متبرک به نام «یا مهدی(عج)» واقع در بزرگراه امام خمینی(ره)، در دهه فجر خبر داد.

افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «یا مهدی(عج)» در دهه فجر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، اصغر توفیقی از افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی متبرک به نام «یا مهدی(عج)»، واقع در بزرگراه امام خمینی(ره)، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث این جایگاه عرضه سوخت از سال 90 آغاز شده که با اتمام آن طی چند روز آینده، به بهره‌‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین در مجموع، بالغ بر 20 میلیارد ریال است.

وی از وجود دو باب مخزن 50 هزار لیتری برای فرآورده‌های نفتی بنزین معمولی و بنزین سوپر در این جایگاه خبر داد و افزود: جایگاه مذکور دارای سه سکوی بنزین و جایگاه ویژه موتورسیکلت بوده و مجهز به هفت تلمبه دونازله از نوع صنایع جایگاهی سبز است.

توفیقی خاطرنشان کرد: این جایگاه در مسیر کمربندی امام خمینی(ره) ـ به سمت جاده ملایر ـ و در مجاورت شهرک شهید مدنی ـ بزرگترین شهرک همدان با جمعیتی بیش از 70 هزار نفرـ واقع شده است.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این جایگاه در آینده نیاز جمع کثیری از شهروندان را برآورده ساخته و ضمن تسهیل امر سوخت‌گیری خودروهای عبوری به شهرستان ملایر از طی مسافت بی‌مورد شهروندان برای دریافت سوخت مورد نیاز جلوگیری کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه جایگاه «یا مهدی (عج)» از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همدان است، افزود: این جایگاه با دارا بودن اماکنی چون نمازخانه، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، کارواش، تعویض روغنی و سرویس بهداشتی می‌تواند خدمات شایسته‌ای به طیف گسترده‌ای از اهالی و دیگر هموطنان ارائه کند.

وی با تأکید بر تحقق اصل 44 قانون اساسی بیان داشت: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی توسط بخش خصوصی هدایت می‌شود و زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 15 نفر فراهم شده است.

توفیقی ابراز داشت: جایگاه «یا مهدی(عج)» با بهره‌گیری از فناوری‌های روز مانند تانک مانیتورینگ و سیستم اطفاء حریق پیشرفته پودری، سنسور نشت‌یاب و ... می‌تواند در ردیف جایگاه‌های ممتاز این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول