اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

احقاق حقوق جامعه کارگری مهمترین رسالت اداره کار است

فرماندار قاینات گفت: احقاق حقوق کارگران، حفظ و صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار مهمترین رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

احقاق حقوق جامعه کارگری مهمترین رسالت اداره کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی‌راد در جلسه ششمین نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قاینات، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان در توسعه اشتغال، تولید و کارآفرینی اظهار داشت: احقاق حقوق جامعه کارگری مهمترین رسالت اداره کار است و این بدان معنی نیست که ازحق و حقوق کارفرمایان چشم‌پوشی شود.

وی تصریح کرد: ویژگی یک مدیر موفق و مؤثر قدرت ریسک‌پذیری او ضمن التزام و رعایت قانون در راستای گره‌گشایی از کار مردم است بنابراین مدیر نظام مقدس جمهوری اسلامی باید ضمن برقراری و تنظیم روابط بین کارفرما و کارگران فضای بانشاط کسب و کار و تولید را در جامعه فراهم آورد.

فرماندار قاینات اذعان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبر در ارتباط با رعایت اقتصاد مقاومتی و رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای بهبود فضای کسب و کار، موانع و مشکلات تولید رفع و زمینه‌های لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم شود.

انتهای پیام/22482/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول