اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

بهره‌برداری از 65 پروژه طی دهه‌فجر در قاینات

فرماندار قاینات گفت: طی دهه فجر امسال در شهرستان قاینات تعداد 65 پروژه با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 65 پروژه طی دهه‌فجر در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، حسین شرافتی‌راد در جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان قاینات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدانی که در اوایل انقلاب با تقدیم جان خویش این انقلاب را به ثمر رساندند، اظهار داشت: هر روزی که از کار مردم گره‌گشایی و مشکل آنان را حل کنیم، دهه فجر است.

وی ادامه داد: فصل‌الخطاب برای همه ما مسئولان در تمام امور فرمایشات مقام معظم رهبری است، بنابراین باید برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال را بیش از پیش با پشتوانه مردمی و تعامل و همکاری مردمی همانطوری که در تمام مراسمات ملی و مذهبی حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی دارند، به یاری خداوند به انجام برسانیم.

فرماندار قاینات افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید بستر و زمینه بروز خدمات نظام و دولت‌مردان را در جامعه مهیا کنند تا مردم از خدماتی که به برکت این انقلاب و خون هزاران شهید انجام شده، مطلع شوند آن وقت خودشان در رابطه با عملکرد این نظام در مقایسه با قبل و بعد از انقلاب، به‌درستی قضاوت خواهند کرد.

شرافتی تصریح کرد: مردم برای این نظام و انقلاب هزینه سنگینی پرداخت کرده‌اند و با رهبری امام راحل و ایثار و از خودگذشتگی شهدا این انقلاب به پیروزی رسید و امروزه با گرامیداشت دهه فجر بار دیگر ترفندها و نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود، بنابراین دهه فجر باید از نگاه بیرون و درون چشمگیر باشد و فضای بانشاطی برای شهروندان فراهم شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید با استفاده درست و بهینه از امکانات موجود بیشترین بهره‌وری لازم در گرامیداشت ایام الله دهه فجر را به‌کار گیرند.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال در شهرستان قاینات تعداد 65 پروژه با اعتباری بالغ بر77 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و در این ارتباط برای 37 نفر اشتغال پایدار و جمعیتی بیش از 63 هزار و 395 نفر از افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/22482/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول