اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

ثبت 1000 شغل در سامانه رصد قاینات

فرماندار قاینات گفت: سهم شهرستان قاینات از محل تسهیلات اشتغالزایی یک‌هزار و 100 نفر بوده است که باید نسبت به ایجاد شغل اقدام کند و در این ارتباط تعداد یک‌هزار و 381 شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

ثبت 1000 شغل در سامانه رصد قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی‌راد در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قاینات با توجه به اولویت و حساسیت دولت تدبیر و امید بطور جدی به بحث اشتغال و معیشت مردم اظهار داشت: باید نگاه مسئولان به اشتغال، تولید و کار آفرینی، نگاه ویژه و با نهایت تعامل و همکاری باشد و زمینه و خط سیر دریافت تسهیلات توسط متقاضیان با کمترین مشکلات و در راستای رشد، پیشرفت و توسعه تولید و اشتغال پایدار باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان دستگاهای خدمات‌رسان باید مسیر و خط سیر دریافت تسهیلات اشتغالزایی را بیش از پیش برای متقاضیان تسهیل کنند.

فرماندار قاینات در ارتباط با برون رفت از مشکلات موجود بر سر راه دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغالزایی افزود: یک عزم و اراده جدی و تعامل و همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان و بانک‌ها بر احساس رسالتی که نظام برعهده ما گذاشته برای رفع و قطع بلاتکلیفی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی می‌طلبد که به دنبال آن رضایتمندی مردم و خداوند را در پی‌ دارد.

شرافتی‌راد خطاب به مسئولان بانک‌ها اذعان داشت: تسهیلاتی که به متقاضیان پرداخت می‌شود باید رصد و پیگیری شود تا در مسیر تولید و اشتغال هزینه شود.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول