اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

اردوهای جهادی تشویق جوانان در ساخت کشور را در پی ‌دارد

فرماندار قاینات گفت: در اردوها جهادی، قشر عظیمی از جوانان با تعالیم و آموزه‌های دینی پرورش یافته و به ساخت کشور و فعالیت در راه خدا در بین محرومان جامعه تشویق می‌شوند.

اردوهای جهادی تشویق جوانان در ساخت کشور را در پی ‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قاینات، حسین شرافتی‌راد در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی طرح هجرت 3 قاینات اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی در بین جوانان، یک حرکت بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی ادامه داد: در این اردوها، قشر عظیمی از جوانان در دانشگاه‌ها و مدارس با تعالیم و آموزه‌های دینی پرورش یافته و به ساخت کشور و فعالیت در راه خدا در بین محرومان جامعه تشویق و ترغیب می‌شوند.

به کارگیری انرژی نهفته جوانان در اردوهای جهادی

فرماندار قاینات تصریح کرد: انرژی نهفته جوانان در اردوهای جهادی برای رضای خدا و کمک به محرومان در نقاط دور افتاده به کار گرفته شده و حضور جوانان در این مناطق سبب ایجاد فضای شور و نشاط و سازندگی در بین مردم آن مناطق محروم می‌شود.

هدف از برگزاری اردوهای جهادی تربیت جوانان است

شرافتی‌راد افزود: برگزاری اردوهای جهادی و هجرت، تنها پر کردن اوقات فراغت جوانان نیست بلکه هدف از برپایی این اردوها تأکید بیشتر بر تربیت جوانان است.

وی گفت: واگذاری این اردوها به بسیج کار ارزشمندی است و فلسفه ارزشمندی در پس آن قرار گرفته که دست‌‌اندرکاران برگزاری این اردوها، باید دقت بیشتری در برخورد با جوانان داشته باشند چرا که کیفیت کار مهم‌تر از کمیت است.

اردوهای جهادی سبب دلگرمی و امیدواری محرومان می‌شود

فرماندار قاینات افزود: اردوهای جهادی سبب دلگرمی و امیدواری محرومان است و سبب می‌شود روستائیان بدانند که نظام آنها را فراموش نکرده است.

شرافتی‌راد یادآور شد: برای دانشجویان نیز این نکته بسیار تاثیرگذار است چرا که با این اردوها دانشجویان تجربیاتی کسب می‌کنند که شاید حتی با سال‌ها تلاش در دانشگاه نتوانند به این تجربیات برسند.

وی اذعان داشت: دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور در اردوهای جهادی، با محرومیت روستاهای کشور، مشکلات مردم، وضعیت کشاورزان، دامداران و مسائل و کمبودهای مدیریتی موجود آشنا می‌شوند که این موضوع یک اقدام مثبت در کادرسازی برای آینده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/69017/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول