اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

شوراهای اسلامی برای حفظ اصالت اسلامی و ملی تلاش کنند

فرماندار قاینات گفت: اعضای شورای اسلامی با تعامل و هم‌فکری با یکدیگر برای تسهیل زندگی مردم و حفظ اصالت اسلامی و ملی در ساخت و سازها تلاش کنند.

شوراهای اسلامی برای حفظ اصالت اسلامی و ملی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قاینات، حسین شرافتی‌راد در جلسه شورای اسلامی شهرستان قاینات اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهرستان باید دارای برنامه‌های هدفمند و ایده‌های مشخص برای اجرا باشند.

وی ادامه داد: همچنین اعضای شورای اسلامی با تعامل و همفکری با یکدیگر برای تسهیل زندگی مردم، پیگیری و برطرف کردن معضلات شهر و روستا، حفظ اصالت اسلامی و ملی در ساخت و سازها و اولویت دادن به نیازهای فوری‌تر و ضروری مردم و اهتمام به کارهای زیربنایی تلاش کنند چراکه نتیجه آن سبب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

فرماندار قاینات تصریح کرد: رابطه بین اعضای شورای اسلامی شهرستان باید در کمال رفاقت و صمیمیت باشد، تا بتوانند بر مشکلات عدیده موجود درون شهری و برون‌شهری فائق آمده و با تدبیر، پشتکار و بهره‌یری از دانش و تجربه برای حل مشکلات مردم و توسعه، عمران و آبادانی شهرها تلاش کنند.

شرافتی افزود: ما با تمام توان آماده هرگونه همکاری و تعامل با اعضای شورای اسلامی شهرستان برای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان مانند گذشته خواهیم بود.

در پایان جلسه با رأی‌گیری کتبی حسن جانی به عنوان رئیس شورای اسلامی قاینات، محمد شاهین نایب رئیس، محمدعلی حبیبی منشی و محمد‌رضا قرائی به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/69017/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول