اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

450 نفر از فردوس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: سهمیه شهرستان فردوس در اعزام کاروان راهیان نور 450 نفر است و نخستین کاروان راهیان نور فردوس پنجم فروردین ماه اعزام می‌شود.

450 نفر از فردوس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامرضا فلاحی امشب در جلسه برنامه‌ریزی اعزام راهیان نور فردوس اظهار کرد: امنیت، آرامش، پیشرفت‌های علمی و صدور انقلاب اسلامی به جهان ثمره خون و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی اعزام راهیان نور را یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: باید برای احیای روحیه ایثار و شهادت در برگزاری برنامه‌های متعلق به شهدا نظیر کنگره شهدا و اعزام راهیان نور تلاش کنیم.

فلاحی سهمیه شهرستان فردوس در اعزام کاروان راهیان نور را 450 نفر اعلام و تصریح کرد: نخستین کاروان راهیان نور فردوس پنجم فروردین ماه اعزام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به اینکه تاکنون اعتبار مورد نیاز به اعزام راهیان نور این شهرستان اختصاص نیافته است، یادآور شد: هزینه حضور سه روزه و نیز رفت و برگشت هر نفر به مناطق عملیاتی 160 هزار تومان برآورد شده است.

وی گفت: خانواده‌هایی که قصد دارند به صورت انفرادی و با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی سفر کنند می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از حوزه گردشگری سپاه به مدت سه روز از امکانات اردوگاه شهید حبیب‌اللهی اهواز بهره‌مند شوند.

احیای ارزش‌ها، نیاز دهه چهارم انقلاب است

فرماندار فردوس افزود: احیا و زنده نگه داشتن ارزش‌ها از مهم‌ترین نیازهای دهه چهارم انقلاب است.

محمدرضا رجبی مقدم تصریح کرد: برای پایبندی به اصول باید نسل سوم و چهارم انقلاب با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

وی یادآور شد: حرکت‌های استقلال‌طلبانه‌ای که به نام بیداری اسلامی در سرتاسر جهان رخ می‌دهد سبب شده تا دشمن سراسیمه وارد صحنه شود و با نیروهای تروریست خود به جنگ انقلابیون برود.

فرماندار فردوس گفت: امروز تمام کشتارها و اتفاقاتی که در جهان اسلام رخ می‌دهد به خاطر این است که ملت ایران به برکت خون شهدا توانسته نظام و الگویی نمونه به جهان ارائه دهد.

رجبی مقدم افزود: در دهه چهارم انقلاب ما بیش از هر چیز نیاز به احیا و زنده نگه داشتن ارزش‌ها داریم و آنچه در 35 سال گذشته توانسته نظام ما در برابر هجمه‌های دشمن سرپا نگه دارد، ارزش‌های دینی و انقلابی ماست.

وی اذعان داشت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی با عنوان راهیان نور، سبب آشنایی آنان با انفاس قدسیه شهدا و پراکندن عطر و یاد شهدا در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/69007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول