اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

برگزاری 65 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از برگزاری 65 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 65 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامرضا فلاحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج در فردوس اظهار کرد: توام شدن هفته بسیج با دهه دوم ماه محرم نشان از این است که بسیج همه چیز خود را از محرم و عبرت‌های عاشورا گرفته است و بسیجیان باید از این ایام حداکثر بهره را ببرند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم  رهبری پیرامون بسیج، گفت: معنای فرهنگ بسیج و بسیجی در یک جمله، پیشرو بودن در همه عرصه‌های اساسی زندگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود: در طول هفته بسیج بیش از 65 برنامه در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: نخستین روز هفته بسیج از 30 آبان‌ماه با شعار بسیج، ایثار و شهادت آغاز و دیدار با امام جمعه، گلباران و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری دعای کمیل از جمله برنامه‌های این روز است.

وی شعار دومین روز هفته بسیج را بسیج، ولایت و انتظار عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری دعای ندبه در پایگاه‌های بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی توسط حوزه مقاومت بسیج اسلامیه، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان و حضور بسیجیان در نماز عبادی، سیاسی جمعه نیز از برنامه‌های دومین روز هفته بسیج در فردوس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اضافه کرد: سومین روز از هفته بسیج نیز بسیج، خلاقیت و پیشرفت نام گرفته و برگزاری فراخوانی سه ساعته پایگاه‌های مقاومت بسیج و دیدار با خانواده شهدا نیز از برنامه‌های این روز است.

افتتاح چهار سوله صالحین در فردوس

فلاحی با اشاره به نام‌گذاری چهارمین روز از هفته بسیج به نام بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، از افتتاح دو پروژه بازسازی و مرمت قنات و نیز افتتاح چهار سوله صالحین و سالن 9 دی در فرماندهی سپاه فردوس خبر داد.

وی بسیج، خانواده و سبک زندگی، را شعار پنجمین روز از هفته بسیج عنوان کرد و افزود: اعزام اردوهای جهادی یک روزه برای کمک به برداشت محصولات کشاورزی خانواده‌های شهدا و محرومان، تقدیر از مربیان حلقه‌های صالحین و منتخبین حلقه‌ها، اعزام  اکیپ بهداشتی، درمانی به روستاهای افغو، خانیک و انارستانک و فراخوانی پایگاهی در قالب هیئت منتظران موعود از جمله برنامه‌های اجرایی این روز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خاطرنشان کرد: بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی شعار ششمین روز هفته بسیج و تجمع بسیجیان سازماندهی شده در قالب مختلف گردان‌های عاشورا، الزهرا، کوثر، بیت‌المقدس و امام حسین(ع) نیز برنامه اجرایی این روز است.

فلاحی بسیج، امر به معروف و نهی‌ازمنکر را شعار آخرین روز هفته بسیج برشمرد و اذعان داشت: برگزاری مراسم کوهپیمایی، برگزاری همایش شوراهای امربه‌معروف، افتتاح پایگاه‌ مقاومت شهید آوینی و نیز اعزام کاروان راهیان نور به تعداد 120 نفر از دانش‌‌آموزان به مناطق جنگی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در فردوس است.

انتهای پیام/69007/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول