اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

احیاء فرهنگ ایثار و شهادت هدف راهیان نور است

فرمانده بسیج سپاه فردوس گفت: هدف از اردوهای راهیان نور احیاء فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی، جهاد و شهادت در جامعه بویژه در بین جوانان است.

احیاء فرهنگ ایثار و شهادت هدف راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج فردوس در قالب کاروان راهیان نور، 450 نفر سهمیه دارد.

وی از اعزام شش دستگاه اتوبوس در ایام عید نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: زائران روز پنجم فروردین به سرزمین نور(مناطق عملیاتی خوزستان) اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس، داشتن معرفی‌نامه برای آن دسته از همشهریانی که قصد دارند خانوادگی به این سرزمین سفر کنند را الزامی دانست و ادامه داد: در حالی خانواده‌ها می‌توانند با خودروهای شخصی به راهیان نور اعزام شوند که معرفی‌نامه از اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس دریافت کنند.

فلاحی به این خانواده‌ها نوید داد و گفت: در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز سه روز از زائران گرامی به صورت رایگان پذیرایی و امکانات استراحت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: تدارک این امکانات منوط به این است که زائرینی که به صورت خانوادگی و خودروی شخصی قصد عزیمت دارند حتما قبل از سفر معرفی‌نامه از ناحیه سپاه داشته باشند چراکه تاریخ حضورشان در مناطق عملیاتی باید مشخص شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس گفت: هدف از اردوهای راهیان نور احیاء فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی، جهاد و شهادت در جامعه و به ویژه در بین جوانان است.

فلاحی تجدید میثاق با شهیدان هشت سال دفاع مقدس که جانشان را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

وی ادامه داد: این اردوها نشانگر این مطلب است که می‌توان با دست خالی اما با وحدت، یکپارچگی، همدلی، توکل به خداوند، تبعیت از ولایت و همچنین توجه به فطرت درونی، کارهای بزرگی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی به پایان رساند.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول