اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

فعالیت 17 کمیته برای برگزاری کنگره شهدای فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از فعالیت 17 کمیته برای برگزاری کنگره شهدای فردوس خبر داد.

فعالیت 17 کمیته برای برگزاری کنگره شهدای فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در جمع روابط‌ عمومی ادارات شهرستان فردوس اظهار داشت: وجود پست روابط عمومی در ادارات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و همه ادارات باید روابط عمومی قوی و فعالی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس در نهم آبان‌ماه سال‌جاری افزود: روابط ‌عمومی ادارات سطح شهرستان وظیفه دارند که این کنگره بزرگ فرهنگی را در سایت‌های اداری خود منعکس و فضای جامعه را نیز برای برگزاری کنگره آماده کنند.

معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس تصریح کرد: روابط عمومی جاده‌ای دوسویه است که از سویی باید خدمات و فعالیت‌های دولت و نظام را به مردم و از سویی دیگر مشکلات و مسائل مردم را به مدیران و مسئولان منتقل کند.

جوان با تاکید بر حضور روابط عمومی ادارات در مناسبت‌های دینی، ملی و حماسی یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه نیز تلاش کنند.

فعالیت 17 کمیته برای برگزاری کنگره شهدای فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز از تشکیل و فعالیت 17 کمیته مختلف برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس خبر داد و گفت: از مجموع 28 طرح پیشنهادی، تعداد هشت طرح اثرگذار فرهنگی به تصویب اعضای ستاد رسید و در حال حاضر نیز کمیته‌ها مشغول انجام فعالیت‌های مختلفی هستند.

غلامرضا فلاحی افزود: عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت امروز ما مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و همه ما وظیفه داریم که از این ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از روابط عمومی ادارات این است که برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش و با فضاسازی تبلیغاتی و نصب بنرهای مختلف در سطح شهرستان، مردم را برای حضور و مشارکت در کنگره مذهبی و حماسی شهدای فردوس آماده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس یادآور شد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه ما وظیفه داریم که برای ادای دین خود نسبت به شهدا، مشارکت و حضوری فعال داشته باشیم.

در این جلسه از اداره راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌های فردوس و اسلامیه به سبب همکاری در اجرای مقدمات برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس قدردانی شد.

انتهای پیام/69007/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول