اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجهیز راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران نوروزی

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: راهدارخانه‌های استان برای اسکان ضروری مسافران نوروزی تجهیز می‌شود.

تجهیز راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران نوروزی

 شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز مسافرت‌های نوروزی در استان، این سازمان برای تردد ایمن‌تر وسایل نقلیه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: نصب چراغ‌های چشمک‌زن در محورهای مواصلاتی، نصب روشنایی در مناطق مه‌گیر و شست‌وشوی تابلوهای راهنما برای شناسایی بهتر از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

ندیمی ادامه داد: اصلاح گاردریل، حفاظ‌های اطراف جاده‌ها، خط‌کشی محورها و نصب چراغ گردان در محل راهداری برای شناسایی بهتر مسافران از دیگر این اقدامات محسوب می‌شود.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از لکه‌گیری آسفالت محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: آسفالت جاده‌ها بر اثر سرما دچار انبساط و انقباض شده، بر همین اساس عملیات لکه‌گیری در راستای ترمیم این محورها انجام می‎شود.

این مسئول با اشاره به تجهیز نمازخانه‌های راهداری استان، متذکر شد: تمام راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های آن برای اسکان ضروری مسافران نوروزی و رفاه حال آنان مجهز می‎شود.

ندیمی در پایان تصریح کرد: نیروهای راهداری استان به صورت شیفت در راهدارخانه‌های استان کشیک و به مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/68008/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول