اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان خبر داد

آمادگی 500 اتاق درس برای اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از آمادگی 500 اتاق در مدارس ناحیه 2 برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی 500 اتاق درس برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود کتابی ظهر امروز در کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان همدان با بیان اینکه در کل آموزش و پرورش همدان مدارس را به سه گروه الف، ب و ج تقسیم کرده، اظهار کرد: ناحیه 2 آموزش و پروش با 500 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: 250 اتاق از این تعداد از امکانات رفاهی فرش، یخچال و تلویزیون برخوردارند اما 250 اتاق باقی مانده حتی زیرانداز هم ندارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از هلال احمر درخواست ارائه پتو و زیرانداز برای تجهیز این تعداد اتاق کرد و گفت: از ادارات دیگر نیز که در طول تعطیلات به تجهیزاتی از جمله گاز و یخچال خود نیاز ندارند درخواست می‌کنیم این وسایل را به صورت امانت در اختیار آموزش و پرورش ناحیه 2 قرار دهند.

وی از برگزاری جلسه آموزش توجیهی سرایداران و خدمتگزاران مدارس در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران فرهنگی خبر داد.

کتابی اعلام کرد: سال گذشته بیش از 60 درصد مسافرین نوروزی در آموزش و پرورش اسکان داده شدند اما در حال حاضر تجهیزات این سازمان بسیار فرسوده و تعداد زیادی از آنها را از رده خارج کردیم لذا نیازمند همکاری ادارات دیگر برای تجهیز مراکز اسکان ناحیه 2 هستیم.

وی با درخواست از شهرداری در خصوص نصب بنر‌های اطلاع‌رسانی مراکز اقامتی فرهنگیان ادامه داد: آدرس این مراکز را در ورودی شهرها به پایگاه‌‌های نوروزی می‌دهیم تا مسافران را به این مراکز راهنمایی کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با بیان اینکه در صورت اقامت نامناسب مهمانان نوروزی بعد از پایان تعطیلات از استان‌های دیگر نامه‌های شکایت به سوی ما سرازیر می‌شود، گفت: باید دقت بسیاری در پذیرایی از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

همچنین در این جلسه ذوالفقار شعبانی نماینده مدیر ناحیه یک همدان گفت: محل اسکان ستاد ناحیه یک، چهارراه پاستور خواهد بود و مجموعاً 65 آموزشگاه با 645 کلاس با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

نماینده کمیته مرکز بهداشت همدان در کارگروه بهداشت نیز اظهار کرد: تمام بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت، آزمایشگاه‌ها، مراکز فوریت پزشکی و داروخانه‌های شبانه‌روزی فعال هستند.

ربیعی بیمارستان فاطمیه را مرکز پیشگیری از بیماری اعلام کرد و ابراز داشت: اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در فرودگاه همدان اقامت خواهند داشت.

انتهای پیام/2499/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول