اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری لرستان خبر داد

1500 کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی در لرستان

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان 1500 کلاس درس آماده می‌شود.

1500 کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید کیان‌پور صبح امروز در سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته یک‌هزار و 170 اتاق آموزش و پرورش آمادگی خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را داشتند که امسال این رقم با رشد 25 درصدی به یک‌هزار و 500 اتاق می‌رسد.

کیانپور با اشاره به احتمال بارش در ایام تعطیلات نوروز گفت: در سال گذشته 400 تخته چادر برای مهمانان نوروزی تدارک دیده شده بود که امسال برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر این رقم به یک‌هزار  تخته می‌رسد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید مدارسی را که در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهد، از لحاظ نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی تجهیز کند.

این مسئول متذکر شد: سیستم‌های گرمایش و سرمایشی این مدارس باید مجهز باشند، تا بتوانیم به مسافرانی که به لرستان سفر می‌کنند، بهتر خدمات‌رسانی کنیم.

کیانپور یکی از عوامل مهم افزایش ماندگاری مسافران در سال گذشته را رایگان بودن این چادرها توسط میراث فرهنگی و شهرداری خواند و افزود: امسال نیز چادرهای اسکان در استان رایگان عرضه می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: امسال 25 درصدی مکان‌های اسکان مسافران نوروزی در لرستان افزایش می‌یابند.

سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در لرستان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول