اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک خبر داد

اختصاص 43 آموزشگاه در اندیمشک به اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک از اختصاص 43 آموزشگاه در این شهرستان به اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

اختصاص 43 آموزشگاه در اندیمشک به اسکان مسافران نوروزی

بهرام سپهریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: 43 آموزشگاه با 357 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد مدارس یک‌صد و 41 آموزشگاه درجه «الف» با امکانات کامل نظیر تلویزیون و یخچال، 200 آموزشگاه درجه «ب» و 13 آموزشگاه نیز درجه «ج» هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان ورودی استان محسوب می‌شود همه ساله میهمانان زیادی به این شهرستان وارد می‌شوند لذا به همین منظور ستاد استقبال از میهمانان نوروزی این اداره تشکیل و تمام تمهیدات لازم برای این امر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اردوگاه شهدای دانش‌آموز اندیمشک به عنوان یکی از بزرگترین اردوگاه‌های کشور نیز با 300 تخت و همچنین آشپزخانه و 10 سوئیت و امکانات مناسب تفریحی و رفاهی در کنار رودخانه دز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

سپهریان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که ادارات و اعضای ستاد تسهیلات سفر با همکاری آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی اسکان میهمانان نوروزی زمینه خدمت‌رسانی به مسافران وارد شده به شهرستان را فراهم آورند.

انتهای پیام/72001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول