اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه شهرسازی:

صعب‌العبورترین گردنه ایران به راهدارخانه جدید مجهز می‌شود

قائم مقام وزیر راه شهرسازی گفت: با توجه به قدمت 40 ساله راهدارخانه الماس راهدارخانه جدید در سال 1393 در محور خلخال به اسالم ساخته می‌شود.

صعب‌العبورترین گردنه ایران به راهدارخانه جدید مجهز می‌شود

علی حیدری‌اناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار داشت: با توجه به قدمت 40 ساله راهدارخانه الماس یکی از قدیمی‌ترین راهدارخانه‌های استان راهدارخانه جدید در سال 1393 در مسیر خلخال به اسالم ساخته می‌شود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران در محور خلخال به اسالم گفت: درست است که دستمزد و مزایا در قبال این خدمت راهداران دردی از آنان درمان نمی کند اما با این همه راهداران 24 ساعته در خدمت مسافران در راه مانده هستند.

حیدری‌اناری تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما واقع شده‌ایم کار تجهیز راهدارخانه فعلی از هفته آینده آغاز خواهد شد و ساخت راهدارخانه جدید از اول سال آینده در برنامه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خواهد بود که این راهدارخانه مجهز به سوله نگهداری ماشینی آلات و انبار نمک و امکانات خوابگاهی مجهزی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقاط حادثه خیز موجود در محور خلخال به اردبیل و خلخال به کلور اشاره کرد و گفت: از سوی معاونت راهداری وزارت راه وشهرسازی ده میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات این جاده‌ها در نظر گرفته شده است.

حیدری‌اناری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه در نقشه‌های جامع مسکن مهر ساخته شده فضاهای مذهبی و فرهنگی طراحی شده و مسجد مسکن مهر خلخال نیز نیمه تمام است. ساخت و تکمیل این مسجد تا ایام فاطمیه سال آینده الزامی است.

وی از اختصاص 120 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل این مسجد در فضای موجود مسکن مهر شهرک بهشتی و دانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل از زحمات شبانه روزی راهداران و امدادگران در بارش‌های سه روز اخیر تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول