اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بیرجند عنوان کرد

آمادگی 9 مدرسه در بیرجند برای اسکان مسافران نوروزی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بیرجند گفت: 9 مدرسه با 90 اتاق در بیرجند برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

آمادگی 9 مدرسه در بیرجند برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پرورده بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بیرجند اظهار داشت: آموزش و پرورش بیرجند مانند سال‌های گذشته آماده پذیرش مسافران است.

وی با بیان اینکه 9 مدرسه در بیرجند برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این مدارس شامل 12 اتاق ویژه، 59 اتاق معمولی و 20 اتاق دیگر است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بیرجند بیان داشت: در صورت کافی نبودن فضای اتاق‌ها برای مسافران، آنها می‌توانند از حیاط مدرسه نیز با استفاده از چادر استفاده کنند.

پرورده ادامه داد:‌ در راستای ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران اسکان یافته در مدارس با عوامل اجرایی شامل مدیران، سرایداران، پذیرش و غیره جلسه توجیهی برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه تلفن ستاد فرهنگیان در اختیار 118 قرار گرفته، افزود: تلفن 8824110 و 8824000 برای رسیدگی امور مسافران و انتقادات و پیشنهادات آنها در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بیرجند متذکر شد: با عنایت به کمبود اعتبارات آموزش و پرورش احتمال اینکه بعضی از مدارس قبوض خود را پرداخت نکرده‌ باشند وجود دارد که در این ارتباط تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی و آب و هوای فروردین‌ ماه شاهد هیچگونه قطعی آب و برق و غیره نباشیم.

پرورده در ارتباط با رزرو اتاق‌های مدارس شهرستان برای استفاده مسافران یادآور شد: از 25 اسفندماه هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی به صورت الکترونیکی اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند.

وی با بیان اینکه واگذاری اتاق تنها مختص فرهنگیان نیست، ادامه داد: تمام هموطنان می‌توانند از 28 اسفندماه تا 13 فروردین در این مدارس اسکان یابند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بیرجند خاطرنشان کرد: کلینیک فرهنگیان واقع در آموزش و پرورش قدیم در خیابان طالقانی به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

پرورده با اشاره به خدمات‌دهی به مسافران از طریق پیک موتوری اضافه کرد: خدمات‌دهی به مسافران و راهنمایی آنها برای رسیدن به مقصد موردنظرشان در شهرستان توسط پیک موتوری انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به این‌که خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان بیرجند مرکز هدف گردشگری محسوب می‌شود امید است زیرساخت‌های لازم برای تکریم مسافران و خوش‌آمدگویی به آنها توسط دستگاه‌های مرتبط انجام شود تا خاطره خوشی در ذهن مسافران به یادگار بماند.

انتهای پیام/69017/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول