اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عید امسال

3 مدرسه در اسدآباد آماده اسکان مسافران نوروزی است

فرماندار اسدآباد گفت: سه مدرسه شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان اسدآباد برای اسکان مسافران نوروزی آماده پذیرایی است.

3 مدرسه در اسدآباد آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اسدآباد با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 14 فروردین آغاز به کار می‌کند، اظهار داشت: فعالیت این ستاد به منظور ساماندهی، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام نوروز انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سه آموزشگاه شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، افزود: مدارس شهید سلیمانیان، شهید خزایی و شهید آذرمی برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی آماده شده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه سال گذشته 600 مسافر در ایام تعطیلات نوروز در مدارس اسکان داده شدند، تصریح کرد: از این تعداد 350 نفر فرهنگی و 250 نفر غیر فرهنگی بودند.

وی با تأکید بر زیباسازی سطح شهر، از شهرداری خواست با رنگ‌آمیزی جداول و رعایت بهداشت سرویس‌های بهداشتی سطح شهر را برای ورود مسافران به شهرستان آماده کنند.

عبدکوند با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره غله واحدهای نانوایی کشیک را تعیین و لیست آن‌ها را با بنر اطلاع‌رسانی کنند، گفت: نظارت بر کیفیت و کمیت پخت نان در نانوایی‌ها نیز باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید چادرهای نوروزی در دو ورودی شهر از میدان آزادگان و پارک شهید مدنی دایر شود، از اداره میراث فرهنگی شهرستان خواست با توزیع بروشورهای نقشه، زندگینامه سید جمال‌الدین اسدآبادی و اسدآبادشناسی در بین مسافران نوروزی اقدام کنند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به وجود کمپینگ گردشگری در گردنه اسدآباد گفت: در این کمپینگ 200 میلیون تومان هزینه شده که متأسفانه بلااستفاده است.

وی ابراز داشت: باید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان با نصب تابلویی در بالای گردنه مسافران را به این کمپینگ هدایت کنند.

عبدکوند با اشاره به اینکه تاکسیرانی و حمل و نقل شهرستان باید برای تردد مردم در مسیرهای روستایی و شهری آماده باشند، خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی باید با آموزش اخلاق‌مداری،  تکریم مسافران را در اولویت کار خود قرار دهند زیرا رضایت مسافر برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد نیز با بیان اینکه دو چادر در ورودی‌های شهر اسدآباد دایر می‌شود، اظهار داشت: در کنار این چادرهای نوروزی، چادر نماز نیز دایر می‌کنیم که مردم بتوانند از لحاظ معنوی نیز در سفرهای خود بهره کافی را ببرند.

محمدرضا کشکولی با بیان اینکه پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه اسدآباد به صورت ثابت آمادگی کامل را برای حضور مسافران نوروزی و ارائه خدمات به آنان دارد، تصریح کرد: برای اولین مسافر که وارد شهرستان شود در کنار بسته‌های فرهنگی و وسایل امداد یک جلد قرآن کریم، اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مسافران سئوالاتی در خصوص وجود تعمیرگاه، نانوایی و مهمان‌پذیر در سطح شهرستان از ما می‌کنند، از مسئولان دستگاه‌ها خواست برای اطلاع‌رسانی به مردم لیست کشیک‌های تعمیرگاه، نانوایی و اسکان‌های مسافر را در اختیار قرار دهند.

انتهای پیام/89008/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول