اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر برازجان:

تهاتر زمین شهرداری برازجان به جای بدهی تامین اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: شهرداری مبلغ 7 میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی داشت که شهردار برازجان آن مبلغ را با زمینی که در اختیار این نهاد بود، تهاتر کرد.

تهاتر زمین شهرداری برازجان به جای بدهی تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیده خدیجه حسینی بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون علمی پژوهشی شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: برازجان دارای قابلیت زیادی برای پیشرفت است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از فرصت‌ها افزود: شهرداری برازجان زمین‌های زیادی دارد و می‌توان با آنها درآمدزایی کرد و می‌توانیم با ساختمان‌سازی این عمل را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداری مبلغ 7 میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی داشت که شهردار برازجان توانست با راهکاری که جای تشکر دارد آن مبلغ را با زمینی که در اختیار این نهاد بود، تهاتر کند.

حسینی ادامه داد: از جمله کارهایی که می‌توان برای بهبود وضع شهر انجام داد ساخت مراکز فرهنگی است.

وی بیان کرد: مسئول دانشگاه علمی کاربردی مدت‌ها است برای ساخت این مرکز با مشکل روبروست و شهرداری سعی کرده با تغییر کاربری زمین آنها موافقت کند تا ساخت آن هر چه سریع‌تر آغاز شود. 

قیصر ترک‌زاده دیگر عضو شورای شهر برازجان نیز ضمن تشکر از نادر استوار و دکتر فضل‌الله رضایی بابت خدماتشان به شهر گفت: بخش خصوصی در بسیاری از موارد از جمله بخش درمان خیلی راحت‌تر از بخش دولتی می‌تواند کار کند.

وی ادامه داد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت شود تا شاهد ساخت سایر مراکز مثل هتل و مسافرخانه نیز در سطح شهر باشیم.

ترک‌زاده افزود: خوب است گروهی از سرمایه‌گذاران تشکیل شده و به نام خیرین به فعالیت بپردازند و فردی را به عنوان نماینده انتخاب کنند تا ادارات کمتر برای آنها مشکل ایجاد کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول