اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

بهره‌برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در برازجان

شهردار برازجان از بهره‌برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد.

بهره‌برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در برازجان اظهار داشت: دهه فجر در تاریخ ایران ارزش و اهمیت زیادی دارد و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی به مردم لازم است.

وی اذعان کرد: نظام اسلامی خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه کرده و شاهد محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاهای مختلف و عمران و آبادانی هستیم.

شهردار برازجان از بهره‌برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: 10 پروژه مهم عمران شهری با اعتبار 12 میلیارد ریال در چند روز اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

احمدی تصریح کرد: پارک شهید رجایی، پارک حاشیه دره گرمسیری، پیاده‌رو سازی مقابل انجمن سینمای جوان، احداث خیابان شورا، تندیس مجاهد برازجانی، اجرای دیوار حفاظتی در محله حسین‌آباد، اجرای اصلاحات هندسی تقاطع‌های سطح شهر، توسعه پارک پیام، پارک نجابت و احداث خیابان در محدوده شرقی بلوار امام خامنه‌ای از جمله این پروژه‌هاست که با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی گفت: هفته گذشته نیز پارک نجابت با حضور استاندار بوشهر مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

شهردار برازجان با اشاره به پروژه‌های جدید شهرداری برازجان نیز ابراز داشت: پیاده‌رو‌سازی خیابان‌های سطح شهر، بهسازی بلوار 50متری، بازسازی دیوارهای حفاظتی تخریب شده، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر و احداث میدان ورودی شهر برازجان از سمت بوشهر از جمله پروژه‌هایی است که کلنگ‌زنی شده است.

احمدی اضافه کرد: پروژه‌های جدید در مجموع با اعتبار بیش از 10.6 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول