اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد

تذکر امام جمعه به شهرداری برازجان در مورد آسفالت خیابان‌های شهر

امام جمعه برازجان در ارتباط با وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های شهر به شهرداری تذکر داد.

تذکر امام جمعه به شهرداری برازجان در مورد آسفالت خیابان‌های شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی با اشاره به رابطه گناه و استجابت دعا افزود: از پیامدهای گناه این است که دعای انسان مستجاب نمی‌شود و در روایت آمده که اگر کسی گناه انجام دهد از روزی محروم می‌شود.

امام جمعه برازجان در ادامه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: مردم همانند همیشه مراتب بصیرت، ایمان و هوشیاری خود را به اثبات رساندند.

مصلح به پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی اشاره کرد و یادآور شد: تعلق همیشگی مردم به نظام اسلامی در این راهپیمایی اثبات شد و این وفاداری نسل به نسل انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی نمایش اقتدار واقعی نظام بود گفت: مردم با حضور باشکوه خود به یاوه‌گویی‌های کاخ سفید پاسخ دادند.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: هیچ گزینه‌ای در برابر اراده ملت تاب مقاومت ندارد و این از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بود.

مصلح تاکید کرد: بدون تردید این راهپیمایی قابل مصادره حزبی و جناحی نیست و مردم از هر جناحی همواره از نظام دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین پیام‌های راهپیمایی خطاب به دولتمردان است که در برابر توپ و تشر دشمنان سر تعظیم فرود نیاورند و برای دفاع از ایران اسلامی از همه توان استفاده کنند.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام عظیم‌الشان مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: امام خمینی(ره) با صدور این حکم نشان داد که هیچ وقت حقیقت را فدای مصلحت نمی‌کند و از ملامت احدی نمی‌هراسد.

مصلح همچنین به یکم اسفند سالروز حمله جنگنده‌های رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری اشاره کرد و افزود: در این روز 40 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: آمار شهدای روحانی در دفاع مقدس چهار هزار و 363 نفر است و این قشر بالاتری میانگین جمعیت شهید را نسبت به سایر اقشار دارد.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به وضعیت برخی زلزله‌زدگان شهر برازجان افزود: متاسفانه در برخی از مناطق رسیدگی مناسبی نشده و تسهیلات بلاعوض شامل برخی مناطق مسکونی نشده که از مسئولان انتظار داریم با نگاه بهتر به این مسئله، مشکلات مردم آسیب‌دیده را مرتفع کنند.

مصلح گفت: برخی از مساجد نیز دچار وضعیت مناسبی نیستند و احتمال آسیب دیدن نمازگزاران وجود دارد که ادارات و نهادهای ذیربط باید این مسئله را جبران کنند.

وی در ادامه با تذکر به شهرداری برازجان در مورد آسفالت خیابان‌های شهر اظهار داشت: وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر برازجان بسیار نامطلوب است و موجبات تصادفات زیادی شده که شهرداری باید اقدامات فوری را انجام دهد.

مصلح گفت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم شهرداری باید سریعا نسبت به بهبود وضعیت آسفالت شهر اهتمام ورزد.

انتهای پیام/2452/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول