اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان تاکید کرد

لزوم پرداخت عوارض شهرداری توسط پزشکان در برازجان

شهردار برازجان گفت: در حال حاضر پزشکان بدون پرداخت عوارض شهرداری، فعالیت دارند که شهرداری در نظر دارد تا از این پس از مطب پزشکان نیز عوارض دریافت کند.

لزوم پرداخت عوارض شهرداری توسط پزشکان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی شامگاه شنبه در نشست مسئولان امور صنفی برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و مهم استان و کشور است و برای رسیدگی به این شهر برنامه‌های زیادی داریم.

وی افزود: خدمت به مردم و زیباسازی شهر مهم‌ترین اولویت شهرداری است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که چهره شهر زیباتر شود تا مردم احساس رضایت کنند.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: وضعیت مالی شهرداری برازجان رضایتبخش نیست و زمانی که شهرداری برازجان را تحویل گرفتم بیش از 80 میلیارد ریال بدهی داشت.

احمدی تصریح کرد: با این وضعیت مالی، ارائه خدمت به مردم سخت است و حتی در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نیز مشکل داریم و چند ماه است که کارمندان با مشکل حقوق مواجه هستند.

وی اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی بیشتر برای رفع مشکلات مالی شهرداری گام برداریم و با درآمدزایی در مسیر توسعه و عمران شهری حرکت کنیم.

شهردار برازجان با اشاره به فعالیت مطب‌های پزشکان در سطح شهر برازجان ابراز داشت: متاسفانه در حال حاضر مطب پزشکان بدون پرداخت عوارض شهرداری، فعالیت دارند که این خود امری غیرمنصفانه است.

وی اضافه کرد: شهرداری در نظر دارد تا از این پس از مطب پزشکان نیز عوارض دریافت کند.

شهردار برازجان یادآور شد: نظارت بر پروژه‌های عمران شهری و افزایش کیفیت پروژه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول