اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون علمی پژوهشی شورای اسلامی برازجان:

جمعیت برازجان در روز به 200 هزار نفر می‌رسد

مسئول کمیسیون علمی پژوهشی شورای اسلامی برازجان گفت: مهاجرپذیر بودن برازجان سبب شد که جمعیت این شهر یکصد هزار نفری در روز به 200 هزار نفر برسد

جمعیت برازجان در روز به 200 هزار نفر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی قدوسی بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون علمی پژوهشی شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و تلاش برای اعتلای این شهر امری لازم به شمار می‌رود.

وی افزود: همه باید در حد توان و بضاعت خود برای پیشرفت و توسعه شهر همت کنند و نباید هیچ فرصتی را در این مسیر هدر دهیم.

مسئول کمیسیون علمی پژوهشی شورای اسلامی برازجان با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت شهر برازجان خاطرنشان کرد: در شهر برازجان پتانسیل‌هایی است که از گذشته به جا مانده و معتقدیم سیستم دستگاه‌های استان مثبت عمل نکرده و باعث شده که این پتانسیل‌ها از بین برود.

قدوسی تصریح کرد: البته ویژگی‌هایی نیز وجود دارد که به جای مانده‌اند مانند موقعیت استراتژیک شهرستان که دروازه ورودی استان است، همچنین مهاجر پذیر بودن شهر برازجان که جمعیت این شهر بیش از صد هزار نفری را به حدود 200 هزار نفر در روز می‌رساند و باید از آن استفاده بهینه کرد.

مسئول کمیسیون علمی پژوهشی شورای شهر برازجان اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های شهر می‌توان به بازخورد سرمایه، داشتن فضای مناسب برای توسعه شهر در هر بعدی و وجود سرمایه‌گذارانی دلسوز در منطقه اشاره کرد. 

فضل‌الله رضایی موسس مرکز درمانی نوید نیز با بیان گزارشی از عملکرد چند سال اخیر خود در شهرهای مختلف کشور و مراحل انجام کار در سایر نقاط در مقایسه با برازجان گفت: در زمان شهردار و شورای قبل من رضایت زیادی از عملکرد آنها نداشتم و هر وقت به شهرداری برای اخذ مجوزی مراجعه می‌کردم همه به جیب من نگاه می‌کردند و کارم را انجام نمی‌دادند.

وی افزود: تاسیساتی که ما در این شهر راه انداخته‌ایم زیرساختی و اساسی است و احساس می‌کنم رضایت مردم نیز نسبت به آن زیاد است.

رضایی اضافه کرد: امیدوارم شهردار و شورای جدید عملکرد بهتری داشته باشند و بتوانیم با هم به پیشرفت شهر کمک کنیم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول